آماده هرگونه همکاری برای احداث بازداشتگاه و ایجاد مرکز اشتغال زندانیان در پیرانشهر هستیم
دیدار مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی با فرماندار شهرستان پیرانشهر

در جهت تهیه زمین احداث بازداشتگاه مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی با فرماندار شهر مرزی پیرانشهر دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان غربی ،در دیدار مدیرکل زندانهای آذربایجان‌غربی موضوع واگذاری زمین و تاسیسات مازاد دولتی برای ایجاد بازداشتگاه و مرکز اشتغال زندانیان حوزه قضایی پیرانشهر مورد بحث قرار گرفت.

در این دیدار یک ساعته راهکارهای قانونی برای ایجاد مراکز اشتغال زندانیان حوزه قضایی پیرانشهر به جهت مساعدت به مددجویان و خانواده آنها ارائه گردید.

بازدید از مرکز خود اشتغالی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در بخش پسوه برای ایجاد مرکز اشتغال زندانیان از برنامه های دیدار با فرماندار پیرانشهر بود.

همچنین بررسی راهکارهای قانونی واگذاری زمین از محدوده شهری در محوطه پادگان بزرگ ارتش موضوع اصلی بحث جلسه دیدار مدیرکل زندانهای استان با کاک درویشی بود.

کاک درویشی فرماندار شهرستان پیرانشهر بر لزوم جدیت در پیگیری تامین زمین از محوطه تیپ ارتش مستقر در محدوده شهری تاکید نمود و گفت " آماده همکاری با اداره کل زندان های استان برای احداث بازداشتگاه و ایجاد مرکز اشتغال زندانیان در پیرانشهر هستیم.

هم اکنون ۱۲۵ نفر زندانی محکوم حوزه قضایی شهرستان پیرانشهر با موافقت شورای طبقه بندی زندان نقده مجوز اشتغال بکار در کارگاه های تولیدی و خدماتی تحت نظارت بنیاد تعاون استان با بیتوته شبانه این شهر را دارند .

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha