آموزش کارکنان مرکز مراقبت و نظارت الکترونیک اداره کل زندان‌های خوزستان

کارشناس دفتر نظارت الکترونیک سازمان زندانهای کشور گفت: کارگروه تخصصی و آموزشی دو روزه برای مدیریت و همکاران مرکز نظارت و مراقبتهای  الکترونیک اداره کل زندانهای خوزستان برگزار شد. این دوره بعنوان دوره آموزش رسمی ضمن خدمت همکاران تعیین و گواهی آمزش ارائه خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خوزستان ، سلیمانی با اعلام مطلب فوق افزود: امرزو شاهد افتتاح مجهزترین و مکانیزه ترین مراکز مراقبت و نظارت الکترونیکدر خوزستان بودیم.

وی گفت: مرکز مراقبت الکترونیک اداره کل زندانهای خوزستان از مهر 1398 آغاز بکار کرده و تا کنون 1000 پرونده را اقدام نموده است و در حال حاضر 600 پرونده جاری را داراست و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری نیز تا 600 دستگاه به این مجموعه افزوده شودکه البته ارتقای سامانه ها را در این مجموعه مجددا در برنامه خواهیم داشت.

کارشناس اداره کل نظارت الکترونیک و نیمه آزادی سازمان زندانها تصریح داشت: ما در این جلسه بحث آموزش سامانه های ERP و پایش، ارتباطات وب سرویس این سامانه ها، سخت افزار، دیوایسهای مورد استفاده، نحوه های کاربرد تجهیزات، نحوه دریافت مکاتبات و پاسخگویی به گزارشات، دریافت و پاسخگوئی از سامانه سمت ؛ نحوه گزارش نویسی تخلفات زندانیان تحت پوشش، نحوه محاسبات مالی و چینش پرونده، محاسبه روزهای مراقبت، زمان آزادی، شیوه برخورداری افراد از ارفاقات قضائی و ...مانند آزادی مشروط و مرخصی و نیابت، بازتعریف فرایندهای کار و و درج همه اینها تحت شبکه ، کاربری هر یک از همکاران، نگاه به آینده سامانه - چالشها و راهبردها را در قالب مفاهیم و مبانی آموزشی قرار داده ایم.

گفتنی است این دوره در حاشیه برنامه افتتاح مرکز نظارت و مراقبت الکترونیک اداره کل زندانهای خوزستان برگزار شده است.

انتهای خبر/

آموزش مدیریت و کارکنان مرکز نظارت الکترونیکی  اداره کل زندانهای خوزستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha