همایش استانی پدافند غیرعامل زندان‌های آذربایجان‌غربی برگزار شد

همایش تخصصی پدافندغیرعامل با حضور مسئولین استانی ویژه زندان های آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی ، در این همایش یک روزه که با حضور مدیران کل پدافند غیرعامل ، اداره کل بحران استانداری ، هلال احمر استان و رئیس آتش نشانی شهرستان ارومیه به دعوت اداره کل زندان ها برگزار گردید مسئولین و کارشناسان امر مباحت تخصصی پدافند غیرعامل در زندان ها را بررسی و ۱۲ مصوبه برای پیگیری را با شرکت روسای زندانها جهت ایجاد امنیت در استحکامات و زندان ها به صورت نرم افزاری و سخت افزاری تصویب نمودند .

در این همایش استانی برنامه های تعاملی ، آموزشی و پایش مستمر موارد امنیتی و حفاظتی مورد توصیه و تاکید مسئولین بود و در حوزه های تخصصی سایبری، اجرای طرح های هست گانه حفاظتی ، بلایای طبیعی و مسائل زیست محیطی و همچنین پیش بینی برای اقدامات پشتیبانی در مواقع بحران و دفع برنامه های خرابکارانه دشمن تا بهسازی سیستم اطفاء حریق و... مورد بحث و تباد نظر کارشناسی قرار گرفت.

این همایش ۴ ساعته با حضور بیش از ۴۵ نفر از مسئولین و کارشناسان ستاد اداره کل و مراکز تامینی و تربیتی ارومیه و با ارتباط تصویری روسای و مسئولین مرتبط زندان های استان آذربایجان غربی برگزار گردید.

همایش استانی پدافند غیرعامل زندان‌های آذربایجان‌غربی برگزار گردید همایش استانی پدافند غیرعامل زندان‌های آذربایجان‌غربی برگزار گردید همایش استانی پدافند غیرعامل زندان‌های آذربایجان‌غربی برگزار گردید همایش استانی پدافند غیرعامل زندان‌های آذربایجان‌غربی برگزار گردید

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha