باید از همه ظرفیت‌ها  برای تحقق برنامه سند تحول قضائی در حوزه زندان‌ها و اقدامات حمایتی استفاده شود

دائی گفت: در سفری که به خوزستان داشتیم، مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج استان با زیر ساختهای جدید افتتاح شد، همکارانی که در این مرکز خدمت می کنند با همت و محوریت مدیرکل زندانهای استان در محیط بسیار مطلوبتری به ارائه خدمات به مردم و مراجعین می پردازند و خانواده ها دسترسی بسیار بهتری به مرکز و همکاران خواهند داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خوزستان ، مدیرکل دفتر خدمات اجتماعی و حمایتی سازمان زندانهای کشور در حاشیه جلسه شورای اداری و مددکاران زندانهای خوزستان، به امور خبر روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گفت: در این جلسه تاکید شد که در راستای سیاستها و سند تحول ، تعامل با نهادهای مؤثر حمایتی و توانمند سازی مانند ستاد فرمان امام ،کمیته امداد،بنیاد مستضعفان ، بهزیستی و .... افزایش یابد و همچنین نظارت بر فعالیتهای انجمنهای حمایت زندانیان نیز افزایش داشته باشد.

این مقام مسئول در سازمان زندانها افزود: در راستای تاکیدات ریاست محترم سازمان و اجرای اولویت هفتم، توصیه شد که دوستان در استان برابر شاخصهای تعیین شده پیگیری های ویژه ای داشته باشند و جذب منابع ،تاسیسات و تسهیلات اشتغال زائی برای زندانیان آزاد شده مورد توجه ویژه و فراگیرتر باشد تا ما بتوانیم شاهد عملکرد بهتر مجموعه خدمات اجتماعی و اقدامات حمایتی استان باشیم.

وی ضمن تقدیر از مدیر کل زندانهای استان و همکارانشان ، به سابقه خدمت خود در خوزستان و بازدید حدود یک سال پیش خود از زندانهای استان اشاره داشت و راه اندازی مرکز جدید خدمات اجتماعی و مراقبت پس از خروج زندانهای استان را گامی مفید و ارزشمند در عرصه تکریم مراجعین و بهبود روند ارائه خدمات به آنان توصیف نمود.

گفتنی است دائی در جلسه شورای اداری زندانهای استان، پاسخگوی نظرات و پرسشهای مدیران زندانهای خوزستان و مددکاران زندانهای استان بود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha