دیدار قاضی دادسرای عمومی و انقلاب تنگستان با مددجویان زندان مرکزی بوشهر

دراجرای اولویت های ده گانه ابلاغی از سوی رئیس سازمان زندان ها مبنی برکاهش جمعیت کیفری با تعامل مراجع قضایی کریمی ، قاضی دادسرای عمومی و انقلاب تنگستان ، به منظور رسیدگی به مسایل و مشکلات پرونده ای و قضایی زندانیان زندان مرکزی بوشهر ، به صورت چهره به چهره با تعداد ۱۱ نفر از آنان دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر، حسین اسفندیاری رئیس اداره زندان مرکزی بوشهر در این خصوص گفت : این دیدارها علاوه بر تاثیر در روند رسیدگی به پرونده ها ، باعث آرامش روحی و روانی زندانیان نیز خواهد شد .

وی افزود : دیدار چهره به چهره مقامات قضایی با زندانیان می تواند تاثیر بسیار خوبی در روند رسیدگی و تسریع در تعیین تکلیف پرونده ها و آرامش و امنیت زندانیان داشته باشد . رئیس زندان افزود: با توجه به رسالت سازمان که اقدامات اصلاحی وتربیتی ونگهداری مددجویان می باشد حمایت از خانواده زندانی نیز مورد تاکید ریاست سازمان ومدیرکل زندان های استان می باشد که با تعامل وهمکاری مقامات قضایی استان وشهرستان سرکشی مداوم ومستمر از خانواده زندانیان بعمل می آید وکمک های معیشتی خوبی به آنان می شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha