شرکت 64 زندانی در مسابقات قرآنی زندان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد

مسابقات قرآنی زندانهای استان با شرکت 64 نفر زندانی در رشته‌های قرائت، ترتیل، تفسیر،حفظ و نهج البلاغه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه‌وبویراحمد، حسن رحیمی معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان با اعلام این خبر گفت:یکی از اولویتهای سازمان زندانها در ادامه توسعه قضایی ، فعالیتهای فرهنگی تربیتی و توجه به برنامه های قرآنی زندانیان است که خوشبختانه علی رغم کمبود تجهیزات، فضا و نیروی انسانی در اجراء برنامه‌های فرهنگی بالاخص اقدامات قرآنی درزندانها عملکرد خوبی داشته‌ایم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن مرحله استانی در فضای زندانها گفت: این مسابقات زمینه‌ساز انس بیشتر با کتاب وحی و تدبر در قرآن است.

معاون سلامت زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان تصریح کرد: پرداختن به برنامه‌ها و آموزه‌های دینی در زندان‌ها مهمترین راه برون رفت از آسیب و بزهکاری است که می تواند زمینه ساز بازسازی شخصیت زندانیان را فراهم آورد.

رحیمی در ادامه افزود:مسابقات قرآنی مرحله استانی با شرکت 64 نفر از زندانیان بطور جداگانه در زندان‌های مرکزی، دهدشت و گچساران در رشته‌های مفاهیم، قرائت، حفظ، ترتیل، تقسیر و نهج البلاغه برگزار که در هر رشته دو نفربه مرحله‌ی منطقه ای به میزبانی استان خوزستان معرفی شده اند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha