پنجاه نفر از زندانیان بدهکار مالی زن و مرد لرستان آزاد شدند

مدیرکل زندان های لرستان با حضور در زندان مرکزی خرم آباد ضمن تبریک عید سعید غدیر خم اظهار داشت: لازمه فعالیت های مفیدو موثر اجتماعی، داشتن تعاون وهمکاری است و هنگامی که در جامعه تعاون، همکاری و همفکری وجود داشته باشد، جامعه به سمت رشد و تعالی سیر خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان لرستان، امروز یکشنبه عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان های لرستان با حضور در زندان مرکزی خرم آباد و در جمع برخی مسئولین قضایی واجرایی استان و زندانیان  ضمن تبریک عید سعید غدیر خم اظهار داشت: لازمه فعالیت های مفیدوموثر اجتماعی، داشتن تعاون وهمکاری است وهنگامی که در جامعه تعاون ،همکاری وهمفکری وجود داشته باشد، جامعه به سمت رشد وتعالی سیرخواهد کرد.

این مقام مسئول در ادامه افزود: در جامعه  اسلامی افراد آن می بایست دستگیر ویاری رسان یکدیگر باشند و لازم است در رفع ویا به حداقل رساندن مصائب به وجود آمده برای افراد آن جامعه  نهایت تلاش را انجام داد.

مدیرکل زندان های لرستان در آستانه عید غدیر با اشاره به کلام گوهر بار امیرالمومنین حضرت علی(ع) درخصوص نیکویی، زیبایی سخاوت و بخشش توسط متولیان  ومتمکنین  جامعه افزود: در دهه امامت و ولایت و در آستانه عید غدیر،عید بزرگ شیعیان با همت ویاری خیرین نیک اندیش به ویژه برادر ارزشمند ناصری راد از دیار کوهدشت و ساکن کشور امارات ، ۵۰ زندانی بدهکاران مالی آزاد شده اند و به آغوش خانواده بازگشته اند. کسانی که در این راه خیر خواهانه گام برمی دارند انسان های وارسته و با روح بزرگی هستند.

کشوری در جمع زندانیان تصریح کرد: تحمل حبس حتی یک روز بسیار سخت و مشکل است. همچنین دوری از خانواده سبب آسیب های روحی و روانی خواهد شد بنابراین فرصت آزادی به دست آمده را می بایست مغتنم شمرد و قدردان  و دعاگوی خیرین بود.

عضو شورای قضایی استان عنوان کرد: امروز به همت خیرین نیک اندیش،هماهنگی وهمراهی مراجع محترم قضایی دکتر رزم رئیس کل محترم دادگستری، دکتر شاهون وند دادستان محترم مرکز استان، ملکی قاضی ناظر بر زندان و گروه صلح، سازش اداره کل و مشارکت ستاد دیه استان لرستان  12نفر در خرم آباد و 18نفر در زندان بروجرد ودر هفته گذشته 20نفر دیگر که در مجموع به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید غدیر ۵۰نفر از زندان های لرستان آزاد می شوند.

پایان بخش آیین آزادسازی زندانیان بدهکار مالی ،هدیه وتبریک به سادات و اجرای برنامه های شاد وبرپایی جشن عید غدیر برای زندانیان بود. یادآور می‌شود مشابه این مراسم عصر امروز باحضور مدیر کل و تعدادی از مسئولین شهرستان بروجرد در زندان بروجرد برگزار شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha