دیدار مسئولین قضایی و زندان‌های لرستان با تعدادی از اغتشاشگران حوادث اخیر

شاهون وند دادستان عمومی وانقلاب مرکز لرستان، عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان های استان،حجت الاسلام علی نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد وجمعی از روحانیون در بازداشتگاه خرم آباد حضور یافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان لرستان، عبدالمجید کشوری هدف از این دیدار با فریب خوردگان حوادث اخیر را اینگونه عنوان کرد: ما شاهد هجمه تمام عیار رسانه ای، دروغ پراکنی عناصر رسانه های معاند و سلبریتی های وطن فروشی که با هزینه نظام تبدیل به چهره شده اند و حالا با خیانت به مردم ایران اسلامی آب در آسیاب دشمن ریخته اند روبرو هستیم. اینها قصد دارند جامعه را متشنج کنند تا عده ای از جوانان ونوجوانان فریب خورده دست به اقدامات مجرمانه بزنند.

وی افزود: درگفتگویی که با این افراد صورت گرفت مشخص شد آنان از فعالیت هایشان ابراز ندامت وپشیمانی می کنند و تحت تاثیر و هیجان کاذب ناشی از تبلیغات عناصر ضدانقلاب ساکن در خارج از کشور اقدامات خلاف قانون و هنجار شکنانه را انجام داده اند.

این مقام مسئول تاکید کرد:از اصول زندانبانی اسلامی تاثیر مثبت در شیوه نگرش زندانیان است وبا بازداشت شدگان جدای از جرمی که مرتکب شده اند با رأفت اسلامی برخورد خواهد شد وکرامت همه زندانیان مورد احترام است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha