برگزاری همایش قضات دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دشتی در زندان دشتی

به منظور دیدار با مددجویان ، بررسی و رفع مشکلات قضایی مددجویان زندان دشتی ، قضات دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان در سالن ملاقات زندان حضور یافتند و از نزدیک با مددجویان دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر،در حاشیه برگزاری این همایش ابراهیم فقیه سرپرست زندان دشتی با خوش آمدگویی به قضات حاضر در زندان ، حبس زدایی و کاهش جعمیت کیفری را از جمله برنامه های اجرایی این زندان دانست و گفت : این زندان تمام همت و سعی خود را به کار گرفته است تا با استفاده از بخشنامه ها و راهکارهای موجود بتواند زندانیان را از زندان آزاد کرده و آنها را به جامعه باز گرداند .

ایشان حضور قضات را در زندان در راستای کاهش جمعیت کیفری بسیار مؤثر دانست و خاطر نشان کرد : با حضور مداوم و مستمر قضات در زندان روح امید در زندانیان دمیده خواهد شد و این امر باعث می شود که زندانیان نیز در امر اصلاح و تربیت خود و بازگشت سعادتمندانه به جامعه بیشتر کوشا باشد.

حمادپور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیز در ادامه ، زندانبانی اسلامی را به عنوان بهترین عرصه برای خدمت به خداوند تبارک و تعالی و بندگان او عنوان و خاطرنشان کرد: اگر شما در این عرصه بتوانید با تلاش و کوشش خود یک نفر را اصلاح کرده و به جامعه برگردانید رسالت خویش را انجام داده اید زیرا با اصلاح یک نفر ممکن است خانواده و جامعه و خود وی نیز اصلاح شده و زندگی سالمی داشته باشند.

ایشان افزودند : تمام سعی ما بر این است که بتوانیم با همکاری شورای طبقه بندی زندان و مسئولین مربوطه و با توجه به بخشنامه های وارده بتوانم گام مؤثری را در کاهش جمعیت کیفری و حبس زدایی زندان برداریم و امیدواریم که این امر با تلاش همه همکاران ما در دادسرا و زندان محقق شود. گفتنی است که در این دیدار مددجویان بصورت جداگانه با این قضات دیدار و گفتگو کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha