همایش قضات دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کنگان در زندان دشتی

به منظور دیدار با مددجویان ، بررسی و رفع مشکلات قضایی مددجویان زندان دشتی ، قضات دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کنگان در سالن ملاقات زندان حضور یافتند و از نزدیک با مددجویان حوزه قضائی خود دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر، دراجرای اولویت های سازمانی مبنی برکاهش جمعیت کیفری زندان های استان ، در این دیدار آقایان ناصر زاده رئیس دادگستری ، احمدی دادستان عمومی و انقلاب ، تیموری قاضی اجرای احکام کیفری و منصوری دادیار شعبه اول حضور داشتند و به استماع مشکلات قضائی مددجویان حوزه کنگان پرداختند .

ابراهیم فقیه سرپرست زندان دشتی با مهم بر شمردن اهمیت بازدید قضات از مراکز اصلاحی و تربیتی در این خصوص گفت : آماده سازی زندانیان جهت بازگشت به جامعه و رعایت حقوق فردی آنان از اولویتهای سازمان زندانها بوده که تعامل بین سیستم قضایی و سازمان زندانها می تواند نتایج مفید و ارزنده ای را به همراه داشته باشد .

وی افزودند : نظر به بالا رفتن جمعیت کیفری زندان ها ، تعامل مراجع قضایی با زندان و حضور مستمرقضات در جمع مددجویان می تواند باعث رفع بسیاری از مشکلات گردد که این تعامل به نحوی مطلوب در زندان بوشهر نمود دارد .

در این دیدار حدود ۱۸ نفر از زندانیان حوزه قضائی شهرستان کنگان مشکلات خود را با قضات پرونده قضایی خود مطرح کردند .

همایش قضات دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کنگان در زندان دشتی

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha