بازدید رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی از زندان مرکزی بجنورد

حجت‌الاسلام براتی‌زاده رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در ادامه بازدیدهای نوبه‌ای خود از سطح زندانهای استان، از زندان مرکزی بجنورد بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خراسان شمالی، در جریان این بازدید که رئیس‌کل دادگستری استان با همراهی گرجی مدیرکل زندانهای خراسان شمالی صورت گرفت در مواجهه حضوری با متهمین بازداشت شده در حوادث اخیر سخنان و مشکلات مطروحه از سوی آنان را استماع و دستور پیگیری صادر شد.

رئیس کل دادگستری در جریان دیدار چهره به چهره با کلیه متهمین حوادث اخیر؛ امنیت پایدار را لازمه یک جامعه انسانی دانست و اظهار داشت: بیان انتقاد و اعتراض باید از مسیر صحیح خود باشد و با هیاهو و آسیب رساندن به اموال بیت‌المال و سلب امنیت و آرامش جامعه نمی‌توان داعیه انتقاد و اعتراض را داشت.

حجت الاسلام براتی‌زاده در جمع متهمین بازداشتی حوادث اخیر، در زندان مرکزی بجنورد با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در جمع دانش‌آموزان شما جوانان را فرزندان خود خطاب کرد و اظهار داشت: نوجوان امروز برخلاف نوجوان قدیم یک عنصر بالغ، عاقل و خردمند است.

رئیس کل دادگستری استان از متهمین حوادث اخیر که ابراز ندامت نیز داشتند خواست تا در مورد گذشته و اقدامات خود تفکر و شرایط جبران اشتباهات را به عنوان یک عنصر مفید در جامعه فراهم نمایند.

در این بازدید که بیش از دو ساعت به طول انجامید درخواست کلیه متهمین رسیدگی و قول مساعدت در تسریع به اتهامات وارده، از سوی رئیس کل دادگستری استان داده شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha