آغاز ششمین المپیاد ورزشی زندانیان ندامتگاه محکومین مواد مخدر مازندران

مراسم افتتاحیه ششمین دوره المپیاد ورزشی بازی‌های بومی و محلی با حضور"بحرگرد نیکو" رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی مازندران در ندامتگاه محکومین مواد مخدر استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران، استادی مدیرکل زندان‌های مازندران با اشاره به برنامه‌های فرهنگی، تربیتی که در زندان‌ها برگزار می‌شود، گفت: المپیاد ورزشی زندانیان به عنوان برنامه‌ی فرهنگی باشکوه، در همه پنج دوره گذشته با استقبال چشمگیری مواجه بوده است و پیش‌بینی می‌شود ششمین دوره این رویداد ورزشی نیز به شکل مطلوبی برگزار شود.
علی استادی، شناسایی استعدادها، رشد و پرورش مددجویان مستعد را از مهمترین اهداف رویدادهای فرهنگی در زندان‌ها دانست و خاطرنشان کرد : رویکرد ما در زندان‌ها، نگاهی مترقی است و این درحالیست که پیوست تأمینی و امنیتی به عنوان یک عامل اصلی و تأثیرگذار اولویتی تغییر ناپذیر محسوب می‌شود، چرا که در سایه امنیت پایدار است که می‌توان برنامه‌های بلند مدت فرهنگی و پرورشی را اجرا کرد.

ششمین المپیاد ورزشی زندانیان محکومین مواد مخدر مازندران در هفت رشته ورزشی: والیبال، فوتبال ساحلی، طناب‌کشی، چوب‌کشی، هفت‌ سنگ مهارتی،کشتی لوچو و خروس جنگی برگزار شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha