آزادی 203 زندانی جرائم غیر عمد از زندان‌های استان مرکزی

تعداد 203 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان مرکزی در سال جاری با حمایت‌ ستاد دیه، خیّران و ارفاقات قانونی مراجع قضایی از تحمل حبس رها یافته و به کانون خانواده بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مرکزی، علی اسلام خواه مدیرکل زندان‌های استان در این رابطه گفت: ۲۰۳ زندانی جرایم غیرعمد این استان در سال جاری با حمایت‌ خیّران از تحمل حبس رها شدند که از این تعداد 8 نفر از آنان زن هستند.

نائب رئیس ستاد دیه استان مرکزی افزود: مجموع بدهی این زندانیان یک هزار و ۷۲ میلیارد و ۷۷۷ میلیون ریال بود که ۷۶۰ میلیارد ریال آن از سوی شکات بخشیده شده و ۳۷۰ میلیارد ریال نیز آورده مددجو بوده است.

وی اظهار داشت: حدود ۲۰۰ میلیارد ریال از مجموع بدهی این زندانیان غیرعمد از محل تسهیلات بانکی پرداخت شده است .

این مقام مسئول بیان داشت : در مجموع حدود ۵۲۰ میلیارد ریال از مجموع بدهی‌های این افراد به صورت کمک بلاعوض از سوی ستاد دیه استان مرکزی و کشور پرداخت شد.

اسلام خواه در ادامه مطلب فوق اظهار داشت : هم‌ اکنون ۱۱۳ زندانی غیرعمد در استان مرکزی برای آزادی چشم انتظار کمک‌های مالی مردم نوع دوست هستند.

عضو هیأت امناء ستاد دیه استان مرکزی گفت : شماره حساب‌های ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۸۲۰۷ نزد بانک ملی ایران و ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۴۷۷۵۳۷ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای کمک‌های مردمی جهت آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد دایر است.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha