246 زندانی بدهکار مالی در 7 ماه نخست سال‌جاری از زندان‌های البرز آزاد شدند/ کمک به آزادی زندانی کمک به حفظ بنیان خانواده است

در 7 ماهه نخست سالجاری به همت اداره کل زندان‌های استان البرز، ستاد دیه، گذشت شکات و پذیرش اعسار از سوی مقامات قضایی 246 زندانی جرایم غیر عمد و بدهکار مالی استان البرز از زندان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان البرز، علی چهارمحالی مدیر کل زندان‌های استان البرز با اعلام این خبر افزود: مبلغ کل بدهی این زندانیان بالغ بر 1 هزار و 651 میلیارد ریال بوده که پس از دعوت از شکات و تشکیل جلسات اصلاح ذات البین و اخذ تخفیف از آنان توسط مددکاران و کارکنان زندان‌ها و ستاد دیه زمینه آزادی این زندانیان فراهم شد.

چهار محالی افزود: بالغ بر 85 میلیارد ریال از منابع ستاد دیه و 950 میلیارد ریال هم از طریق گذشت شکات و پذیرش اعسار صرف آزادی این زندانیان شده است.

مدیر کل زندان‌های استان البرز در پایان با تشکر از خیرین و مسولانی که در زمینه آزادی زندانیان تلاش می کنند اظهار داشت: با توجه به بدهکاری محکومین مالی و داشتن شاکی خصوص تا زمانی که بدهی پرداخت نشود آزادی محقق نخواهد شد و همین امر بنیان خانواده بدهکاران را نیز در معرض آسیب قرار خواهد گرفت، لذا کمک به آزادی زندانی کمک به حفظ بنیان خانواده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha