بررسی راهکارهای درمانی محکومین موادمخدر در زندان تبریز
بررسی راهکارهای درمانی محکومین موادمخدر در زندان تبریز

جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر با هدف بررسی راهکارهای ارتقای سطح فعالیت‌های پیشگیرانه و درمانگر در زندان تبریز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسان اداره کل زندان های استان آذربایجان شرقی، در این جلسه اکبریان رئیس زندان تبریزکمک به درمان و اصلاح پذیری زندانیان گرفتار در چنگال افیون مواد مخدر را از اولویت‌های سازمانی عنوان کرد وگفت :باید طبق برنامه ای مدون ، واقع گرا و عملیاتی فعالیت‌های مربوط به پیشگیری از اعتیاد به موادمخدرو درمان معتادین را باجدیت اجرانماییم .

وی با برشمردن برنامه ها ی مطرح درمانگر اعتیاد ومبارزه با مواد مخدر افزود:باید با استفاده از باورهای دینی ومذهبی و مداخلات روان درمانی،روش های درمانگر را با شرایط زندان بومی سازی نموده وبا هم افزایی و همدلی به اجرا دربیاوریم.

مدیر زندان مرکزی تبریز با یادآوری ارزش وجایگاه احیا و نجات انسان، درآموزه های قرآنی ودینی گفت :هرقدر بتوانیم دراین زمینه بهتر عمل کنیم وتعداد بیشتری از گرفتارشدگان در چنگال اعتیاد را نجات داده و به خانواده هایشان بازگردانیم بهمان اندازه برای سرای آخرت توشه معنوی اندوخته ایم . بنابراین از همه همکاران و اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر می‌خواهم به این امر فراتر از کار وماموریت اداری صرف نگاه کنند وبدانند هرقدمی را که دراین راه برمی دارند یقینا درنزد خدای متعال ماجور خواهند بود.

بررسی راهکارهای درمانی محکومین موادمخدر در زندان تبریز

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha