۱۹ زندانی جرایم غیرعمد استان اردبیل در شب میلاد امام حسن عسکری(ع) آزاد شدند

همزمان با شب میلاد فرخنده حضرت امام حسن عسکری(ع) در مراسمی با حضور مشاور امور بانوان کمیته امداد کشور و جمعی از بانوان خیر و مسوولین قضایی اردبیل، تعداد ۱۲زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های این استان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، در نهمین مرحله از جشن آزادی زندانیان جرایم غیرعمد که در محل ستاد دیه استان برگزار شد، تعداد ۱۲زندانی غیرعمد و مالی که جمعا با محکومیت بیش از ۲۲۲میلیارد ریال در زندان‌های استان تحمل حبس می‌کردند، به همت بانوان خیر توانستند دیون خود را پرداخت و از زندان آزاد شوند.

لاله افتخاری، مشاور امور بانوان کمیته امداد حضرت امام (ره) کشور که میهمان ویژه این برنامه بود، تشکیل کمیته بانوان خیر را از ابتکارات ارزنده استان اردبیل برشمرد و گفت: زندان محلی برای تربیت و تحول افراد است، مسوولین بایستی به بعد تربیتی زندان توجه بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه افزود: کمیته امداد حضرت امام(ره) نیز به سهم خود تسهیلاتی برای بانوان دارای محکومیت‌های مالی و غیرعمد در نظر گرفته و در سطح کلان کشوری نیز پیگیر قانونی شدن تامین منابع مالی کمک به زنان زندانی در برنامه هفتم توسعه، هستیم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha