حضور پرشور مدیران و کارکنان زندان‌های استان اصفهان در راهپیمایی 13 آبان

مشت های گره کرده مدیران و کارکنان زندان های استان یک بار دیگر همراه با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ براسرائیل غاصب همنوا با دیگر مردم کشور در میدان امام اصفهان پیچید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان، همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان نیز کارکنان و مدیران زندان های استان دوشا دوش دیگر مردم و هموطنان عزیزمان با سردادن شعار های مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود جنایات اخیر را محکوم کردند.

در این مراسم که همنوا با دیگر مردم درمیدان تاریخی اصفهان برگزار شد، یک بار دیگر جنایات رژیم آدم کش اسرائیل، آمریکا و دیگر ایادی همچون آل سعود و اغتشاشگران محکوم شد.

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی و گرامیداشت دانش‌آموز در جمع مردم اصفهان و میدان امام خمینی (ره) اظهار داشت: باید به دنیا گفت که ملت ایران دیکتاتور نیست و این توده مردم با آزادی تمام نمایندگان مجلس، شورای شهر و قانون‌گذاران خود را انتخاب می‌کنند و همه چیز در آرا مردم نهفته است.

وی با بیان اینکه انسان برای آمریکا و صهیونیست ارزشی ندارد، گفت: دیکتاتور کسی است که از جنگ جهانی به بعد ۳۷۷ هزار حمله هوایی انجام داده و در ویتنام ۳ میلیون نفر را با بمباران قتل عام کرده و با اشغال عراق و افغانستان صدها هزاران نفر را به شهادت رسانده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: مردم ایران با انقلاب عظیم رای خود را دادند و مقابل دشمن ایستادگی کردند و رای آنها، مرگ بر انگلیس و آمریکاست.

وی خاطر نشان کرد: بنده در ۱۳ آبان سال‌های گذشته اعلام کردم اگر کسی بتواند جنایتکارتر و خونریز تر از آمریکا معرفی کند به او جایزه می‌دهم در حالی که همه دنیا می‌دانند و شهادت می‌دهند که چه کشورهایی مورد حمله نظامی آمریکا و ظلم آن به مردم مظلوم شده است.

نقدی با اشاره به کودتا و اختلاف فکری دشمن در گروه‌های حزبی خود تصریح کرد: آنها بر سر این موضوعات بسیاری از یاران خود را به قتل رساندند و حتی به یاد داریم که در گروه‌های ضاله مورد حمایت آنها، جسد صمدیه لباف و شریف واقفی را شکافتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha