برگزاری جشن «روز نوجوان» در کانون اصلاح و تربیت استان البرز

به همت اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل زندان‌های استان البزر و به مناسبت روز نوجوان و همچنین روز دانش‌آموز ویژه برنامه‌ای در کانون اصلاح و تربیت استان البرزِ ندامتگاه فردیس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان البرز، در این ویژه برنامه مددجویان در زمین چمن زندان فردیس به رقابت فوتبال پرداخته و در کنار یکدیگر فلافل طبخ کردند. در ادامه این برنامه، جنگ شادی نیز برگزار گردید و از مددجویان برتر تقدیر به عمل آمد.

برگزاری جشن در کانون اصلاح و تربیت استان البرزبرگزاری جشن در کانون اصلاح و تربیت استان البرزبرگزاری جشن در کانون اصلاح و تربیت استان البرزبرگزاری جشن در کانون اصلاح و تربیت استان البرزبرگزاری جشن در کانون اصلاح و تربیت استان البرزبرگزاری جشن در کانون اصلاح و تربیت استان البرزبرگزاری جشن در کانون اصلاح و تربیت استان البرزبرگزاری جشن در کانون اصلاح و تربیت استان البرزبرگزاری جشن در کانون اصلاح و تربیت استان البرزبرگزاری جشن در کانون اصلاح و تربیت استان البرزبرگزاری جشن در کانون اصلاح و تربیت استان البرزبرگزاری جشن در کانون اصلاح و تربیت استان البرزبرگزاری جشن در کانون اصلاح و تربیت استان البرز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha