درخشش خانواده کارکنان زندان‌های فارس در مسابقات قرآن قوه قضائیه

هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم دستگاه قضایی با همت امورفرهنگی قوه قضائیه و حضور بیش از 11 هزار نفر از قضات و کارکنان دستگاه قضایی و خانواده‌های آنان در استان فارس برگزار شد و دو نفر از فرزندان کارکنان زندان های فارس مقام دوم این مسابقات را کسب کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، مرحله کشوری این دوره از مسابقات برای اولین بار به شکل سراسری و با مشارکت همه سازمان‌ها و دستگاه‌های تابعه در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، درک مفاهیم، تفسیر، حفظ موضوعی و هنرهای تجسمی در روزهای 25 و 26 تیرماه در شهر شیراز برگزار گردید.

براین اساس در رده سنی زیر 16 سال آسیه کهزادی فرزند همکار در زندان داراب و محمدمهدی رضایی نژاد فرزند همکار در بازداشتگاه مرکزی شیراز مقام دوم را در رشته قرائت به عنوان نماینده اداره کل زندان های استان فارس کسب کردند.

شایان ذکر است در این دوره از مسابقات که در شیراز برگزار شد آقای بهرام بهرامی از اداره کل زندان های استان کرمانشاه و همسرش مریم سهرابی نیز به عنوان نماینده سازمان زندان ها از استان کرمانشاه به ترتیب مقام سوم و اول را در رشته قرائت بزرگسالان بدست آوردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha