پایش و بازرسی عملکرد زندان سپیدار اهواز اجرا شد/روشان:نظم اداری سرلوحه کار در همه امور باشد

مدیرکل زندانهای خوزستان که در غالب طرح پایش و بازرسی فراگیر زندانهای استان در زندان سپیدار حضور یافته بود، بمدت 8 ساعت از تمامی اندرزگاه های زندان بازدید و از نزدیک با زندانیان دیدار نمود و ضمن استماع مسائل و مشکلات آنان، دستورات لازم را برای رسیدگی به موارد مطرح شده صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندانهای استان خوزستان ؛ غلام رضا روشان با تاکید بر ضرورت رعایت نظم و انضباط در همه امور و فرایندهای کار زندانبانی، کار در زندان را حساس،مهم،پر مسئولیت و مؤثر در اجتماع توصیف کرد و به مسئولین حاضر در جلسه توصیه کرد که علم و دانش خود را در راستای اجرای صحیح برنامه ها و رسالت محوله، مستمراً بروز رسانی کنند.

رییس شورای اداری زندانهای خوزستان تصریح داشت: طرح بازرسی عملکرد و پایش اقدامات زندانهای استان با هدف بررسی اقدامات سراسری زندان در حوزه اجرای اولویتهای تبیینی ریاست محترم سازمان زندانها و منطبق بر شاخصهای ابلاغی بازرسی سازمان زندانها انجام می پذیرد و این طرح می تواند ضمن ایجاد فهم منطقی از نقاط ضعف و قوت در زندان توسط ستاد اداره کل، همدلی و هماهنگی و شتاب متوازنی را در همه زندانها برای حرکت در مسیر تحول و تعالی فراهم آورد.

وی بر ضرورت تسلط رؤسای ادارات ستادی و زندانها بر آیین نامه سازمان نیز تاکید کرد و گفت: از همه ظرفیتها و فرصتها باید برای اجرای دقیق و کیفی آیین نامه سازمان زندانها بهره جست.

گفتنی است در این طرح معاونین و رؤسای ادارات ستاد اداره کل زندانهای استان طی 8 ساعت، با حضور در بخشهای مرتبط با خود در ندامتگاه سپیدار اهواز، عملکرد زندان را بر اساس شاخصهای مصوب و اولویتهای سازمانی مورد بررسی دقیق قرار دادند و پس از آن در جلسه جمع بندی تحت عنوان شورای مشترک اداری اداره کل زندانها و زندان سپیدار اهواز، به طرح نقاط قوت و نقاط نیازمند تقویت و بهبود فرایند پرداختند.

شایان ذکر است تا کنون طرح پایش اقدامات و ارزیابی عملکرد زندانهای خوزستان در زندانهای ماههشر،آبادان،بهبهان،مرکزی، کانون اصلاح و تربیت و ندامتگاه سپیدار اهواز اجرا شده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha