معاون قضایی سازمان زندان‌ها از زندان‌های چهارمحال و بختیاری بازدید کرد

اسدی در بازدید از این مراکز تأمینی و تربیتی گفت: با رعایت حقوق شهروندی کرامت انسانی زندانیان تضمین می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان چهارمحال و بختیاری، معاون قضایی، اجرای احکام و امور مجلس سازمان زندان های کشور و هیئتی کارشناسی با سفر به استان چهارمحال و بختیاری از زندان مرکزی شهرکرد، زندان بروجن، زندان لردگان، اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی و نیز کانون اصلاح و تربیت بازدید کردند.

حمید اسدی در جلسه جمع بندی سفر با اعلام رضایت از برنامه های اصلاحی و تربیتی زندان های استان گفت: اصلاح و بازپروری زندانیان و ارتقاء حقوق شهروندی یکی از اولویت‌های سازمان زندان ها است و همکاران این استان به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به زندانیان هستند.

وی با اشاره به لزوم دشمن شناسی در شرایط کنونی کشور افزود: ایران به عنوان کشوری جریان‌ساز در جهان و منطقه خاورمیانه همواره در معرض انبوهی از تهدیدهای چندوجهی در چارچوب جنگ‌های هیبریدی یا ترکیبی قرار گرفته است که باعث سختی کار در زندان ها نیز شده است.

وی با ابلاغ سلام ریاست محترم سازمان زندان ها به همکاران زندان های استان ادامه داد: هجمه رسانه ای دشمنان بر زندان ها همواره وجود داشته و دشمنان انقلاب راه کارهای نفوذ خود را طراحی می‌کنند و این فرصتِ مناسب را برای جمهوری اسلامی فراهم می‌کند که راهبردهای مقابله با نفوذ دشمنان را برای برطرف کردن نقاط ضعف طراحی و اجرا کنند.

حمید اسدی با تاکید بر بصیرت افزایی در شرایط امروز افزود: یکی از بسترهای مهم برای برنامه‌ریزی و نقشه‌ریزی دشمنان تغییر در باورها و ارزش‌های مردم است که با بصیرت‌افزایی وعمق‌بخشی به اعتقادات دینی و سیاسی کارکنان و زندانیان، نفوذ و تاثیر شبهه افکنی های دشمنان کاسته خواهد شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha