جلسه ماهانه انجمن حمایت از زندانیان اسلامآباد غرب با حمایت خیرین برگزار شد

جلسه ماهانه حمایت از زندانیان اسلام آباد غرب با حضور شورای اداری و جمعی از خیرین شهرستان و مدیرکل زندان های کرمانشاه درجهت بهبود وضعیت معیشتی خانواده های زندانیان برگزار شد که در این نشست خیرین و شورای اداری شهرستان با ارائه طرح ها و قول های مساعد خواستار سهیم شدن در این امر خیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمانشاه، جلسه ماهانه انجمن حمایت از زندانیان اسلام آباد غرب با حضور شورای اداری شهرستان و جمعی از خیرین شهرستان و مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه در زندان اسلام‌آباد غرب برگزار شد.

جلسه ماهانه انجمن حمایت از زندانیان اسلام آباد غرب با حمایت خیرین برگزار شد

در این نشست عبدی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان اسلام آباد غرب در راستای اهداف انجمن مبنی بر کمک به خانواده‌های مددجویان با ارائه آمار و گزارش اقدامات انجام شده در خصوص توزیع بسته های معیشتی، لوازم التحریر مهرماه، لباس، کیف و کفش برای فرزندان دانش آموز و غیر ... خبر داد.
پوریانی مدیرکل زندانهای استان ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین جلسه اظهار داشت : سازمان زندانها در همه شهرستان هایی که در آن زندان وجود دارد اقدام به تاسیس انجمن حمایت از زندانیان کرده است. اسلام آباد نیز با توجه به دومین شهر پرجمعیت استان کرمانشاه دارای زندان و انجمن حمایت از زندانیان می باشد که تاکنون اقدامات بسیار موثر و قابل توجهی در زمینه کمک به خانواده‌های زندانیان تحت پوشش انجمن داشته است.

جلسه ماهانه انجمن حمایت از زندانیان اسلام آباد غرب با حمایت خیرین برگزار شد


وی این جلسه را هدف تقویت انجمن ها و حمایت بیشتر از خانواده های زندانیان از سوی خیرین شهرستان اسلام آباد دانست.

جلسه ماهانه انجمن حمایت از زندانیان اسلام آباد غرب با حمایت خیرین برگزار شد


همچنین وی در این خصوص افزود: برخی از اماکن و فضاهایی را که می‌توان از آن درآمدی برای بهتر شدن وضعیت معیشتی خانواده های زندانیان تحت پوشش در این شهرستان ایجاد کرد را در اختیار انجمن حمایت از زندانیان اسلام آباد قرار داده است که در همین راستا انجمن سالانه درآمد حاصل از این اماکن را برای کمک به خانواده های زندانیان تحت پوشش قرار داده است.

جلسه ماهانه انجمن حمایت از زندانیان اسلام آباد غرب با حمایت خیرین برگزار شد


این نشست با حضور شورای اداری و جمعی از خیرین شهرستان برگزار شد و اعضای شورای اداری و برخی از خیرین با ارائه پیشنهادهای طرح های کمک معیشتی خواستار کمک های ویژه به انجمن شدند که در این خصوص خیرین با اعلام آمادگی جهت کمک های بلاعوض در اداره انجمن و کمک به خانواده های تحت پوشش سهیم شدند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha