درخشش خانواه کارکنان زندان‌های کرمانشاه در مسابقات قرآن قوه قضاییه
مسابقان قرآنی قوه قضاییه

هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌ کریم کارکنان و خانواده‌های قوه‌ قضائیه با حضور ۱۷۵ نفر از متسابقان در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل، حفظ موضوعی، مفاهیم و هنرهای تجسمی در شیراز برگزار شد و خانواده بهرام بهرامی از اعضای خانواده زندان های کشور در استان کرمانشاه حایز دو مقام اول و سوم کشوری شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کرمانشاه، با برگزاری هشتمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان و خانواده های قوه قضاییه، بهرام بهرامی مقام سوم را کسب نمود و همچنین همسر وی، مریم سهرابی نیز مقام اول را در بین بانوان در رشته قرائت تحقیق بدست آورد.

گفتگو با خانواده موفق قرآنی سازمان زندان ها:
 اینجانب بهرام بهرامی فوق لیسانس علوم قرآن و حدیث کارمند رسمی اداره زندانهای استان کرمانشاه می باشم با ۲۱ سال سابقه در پست فرهنگی انجام وظیفه می کنم .دارای دوفرزند دختر و یک فرزند پسر می باشم و الحمدالله خانمم نیز دارای مدرک فوق لیسانس علوم قرآن و حدیث می باشد که به صورت پاره وقت در دانشگاه آزاد مشغول به تدریس و قاری و حافظ قرآن کریم نیز می باشند.
 انگیزه ام از قرآن خواندن خود قرآن می باشد و به لطف خدا روز به روز انس و الفتم با کلام الهی عاشقانه تر  می شود اینقدر زیاد که از خدا میخواهم هرگز مرا از قرآن جدا نگرداند ((حتی بعد از مرگم)). بدون قرآن نمیتوانم زندگی کنم و زندگی برایم مفهومی ندارد.
بیش از سی سال می باشد که که قرآن میخوانم از سال ۱۳۷۰ تا به امروز واین قصه نورانی به لطف خدای مهربان همچنان ادامه دارد...
از برکات نورانی قرآن در زندگی دنیوی ازدواجم می باشد که در برنامه‌های قرآنی باخانمم آشنا شدم و خدا رو شکر فضای منزل ما کاملا رنگ و بوی قرآن دارد.
همچنین توفیق حضور در مکه و مدینه به عنوان قاری جمهوری اسلامی ایران و اجرای برنامه داشته ام.
در سطح مسابقات قرآنی استان و کشوری ازجمله مسابقات اوقاف، کانون های مساجد ،جشنواره ملی دانشجویان و قوه قضائیه چندین بار حائز رتبه شده ام.
 خدا روشکر در این دوره از مسابقات سراسری قرائت تحقیق قوه قضائیه حایز کسب مقام سوم شدم و همسر گرامی ام موفق به کسب رتبه اول شد.
توفیق دارم که سالهای سال جهت گروه های هدف در سازمان زندانها آموزش قرآن داشته باشم و در محافل و مناسبت گوناگون در زندان تلاوت می کنم که به یاری خدا شاهد تاثیر بسیار زیاد آیات نورانی قرآن در دل و جان مستمعین هستم.
امیدوارم به زودی زود به گونه ای برنامه ریزی و فرهنگ سازی شود که شاهد انس و علاقه و استقبال هر چه بیشتر عموم مردم عزیز و به ویژه همکاران خدوم خودم در سازمان زندانها به سمت کلام نورانی قرآن باشیم.  ان شاءالله

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha