امیر سرتیپ دوم پیامبری از مرکز آموزش شهید کچویی بازدید کرد

رئیس اداره امنیتی دفاعی معاونت آموزش ستادکل نیروهای مسلح از مرکز آموزش شهید کچویی بازدید کرد و گفت: آموزش یک فرآیند است که نیروی انسانی را تبدیل به سرمایه می‌کند و این سرمایه انسانی است که سازمان‌ها را به اهداف مدنظر تعیین شده می‌رساند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، امیر سرتیپ دوم سیدکمال پیامبری رئیس اداره امنیتی دفاعی معاونت آموزش ستادکل نیروهای مسلح، با همراهی نمایندگان معاونت تربیت‎وآموزش فراجا و پلیس پیشگیری فراجا و همچنین باحضور فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌ها، از مرکز آموزش شهید کچویی بازدید کردند.

امیر سرتیپ دوم پیامبری درجمع فرماندهان مرکز آموزش شهید کچویی گفت: آموزش یک فرآیند است که نیروی انسانی را تبدیل به سرمایه می‌کند و این سرمایه انسانی است که سازمان‌ها را به اهداف مدنظر تعیین شده می‌رساند لکن بدون آموزش و تخصص به بیراهه می‌رویم.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرموده‌اند «اولویت همه امور آموزش است و آموزش امر تاثیرگذار در همه سطوح می‌باشد» بنابراین اگر هزینه‌های آموزش را گران می‌دانیم، باید هزینه نادانی را قبل از آن محاسبه کنیم و تا رسیدن به نقطه ایده‌ال خسته نشویم.

امیر سرتیپ دوم پیامبری افزود: استمرار آموزش در زمان همه‌گیری ویروس کرونا نشان از اهمیت این مقوله در نیروهای مسلح و سازمان زندان‌ها دارد.

گفتنی است رئیس اداره امنیتی دفاعی معاونت آموزش ستاد کل نیروهای مسلح، پس از پایان نشست به صورت میدانی از قسمت‌های مختلف مرکز آموزش شهید کچوئی از قبیل گردان امام حسین (ع)، کلاس‌های آموزشی و سالن تیراندازی با سلاح بادی این مرکز آموزش بازدید به عمل آورد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha