بخش مهمی از امنیت کشور در گروی آرامش زندان‌هاست

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان های کشور در سفر خود به زنجان با استاندار دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان ،در این دیدار افشارچی استاندار زنجان با قدردانی از حضور معاون سازمان زندان ها دراین استان گفت: با پیگیری های شبانه روزی مدیر کل زندان های استان و تلاش های کارکنان این مجموعه در موضوع امنیت زندانهای استان با هیچ مشکلی مواجه نیستیم.

وی با اشاره به نقش مهم زندان ها در ارتقاء امنیت کشور افزود: برای توسعه امنیت و آرامش در زندان های استان به هر شکل ممکن در کنار مدیریت و مجموعه زندان ها هستیم.

در این دیدار ضیائی فرد معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان های کشور از همکاری ها و مساعدت های استاندار زنجان به ویژه در موضوع اختصاص ۳۵ هکتار از اراضی زنجان جهت انتقال زندان های مرکز استان قدردانی، بیان نمود :قطعا انتقال زندان های مرکز استان به خارج از شهر نقش مهمی در افزایش ضریب امنیت استان خواهد داشت که این مهم صرفاً در سایه استمرار همکاری ها و پیگیری های دستگاه های متولی به دست خواهد آمد .

وی در ادامه به وقایع اخیر کشور و نقش شبانه‌روزی کارکنان زندان ها در تامین آرامش جامعه اشاره و حمایت های همه جانبه استاندار زنجان را در این خصوص خواستار شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha