نشست مدیرکل زندان‌های خراسان شمالی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی

مدیرکل زندانهای خراسان شمالی در نشستی که با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در محل اداره‌کل زندانها برگزار شد، ضمن تشریح بخشی از اقدامات در حال انجام زندانها با موضوع اعتبارات تخصیصی در حوزه های مختلف اشاره نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل زندانهای استان خراسان‌شمالی، عبدالرحیم گرجی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از برنامه و سیاستهای در حال انجام در زندانهای استان اظهار داشت: تکلیف اداره زندانها، اجرای مقتدرانه احکام مراجع قضائی در حوزه اعمال حبس و همچنین نگهداری از مجرمین و بزهکاران جامعه می باشد که این امر بر ضرورت نظام زندانبانی اسلامی تکیه دارد.

وی تأمین زیرساخت های لازم در مجموعه زندانها را کمک به اجرای دقیق حقوق شهروندی و بازگشت سعادتمندانه زندانیان به بستر اجتماع دانست.

گرجی کمبود نیروی انسانی، سختی کار و شرایط خاص و طاقت فرسای زندانبانی و از طرفی کسری اعتبارات هزینه ای و تملک دارائی‌های سرمایه‌ای زندانهای استان را از مسائل و مشکلات پیش‌رو برشمرد.

در ادامه این نشست که بازدید از زندان مرکزی بجنورد را به همراه داشت دکتر بهزادفر رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی زندانها را ستود و کمک به مجموعه زندانها را کمک به استقرار امنیت پایدار در جامعه دانست.

در پایان بازدید از زندان مرکزی بجنورد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اداره کل زندانها را از جمله دستگاههای موفق و پویا در انجام مأموریت‌های خود دانست و از کارشناسان همراه خود خواست تا در تخصیص اعتبارات به مجموعه زندانها اهتمام لازم را داشته و در این زمینه قدم‌های مؤثر برداشته شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha