هیچ کاری با شغل زندانبانی قابل مقایسه نیست/ اصلاح ساختار نیروی انسانی در اولویت برنامه‌های سازمان زندان‌ها قرار دارد

هفتمین جلسه شورای اداری زندان‌های زنجان به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان، در این جلسه ضیائی‌فرد معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان ها با قدردانی از تلاش های شبانه روزی همکاران به ویژه در وقایع اخیر کشور گفت:آرامش زیربنای تمام اولویت هاست و این آرامش را مدیون فداکاری های همکاران هستیم.

وی با اشاره به کمبود های متعدد در حوزه های مختلف سازمان زندانها بیان کرد: در وقایع اخیر وفاداری پرسنل زندان ها به میهن اسلامی خلاء بسیاری از کمبود ها به ویژه در بخش نیروی انسانی و تجهیزات را جبران کرد.

معاون سازمان زندان ها اظهار کرد :هیچ کاری با شغل زندانبانی قابل مقایسه نیست و قطعا اصلاح ساختار نیروی انسانی با هدف کاهش استرس و اضطراب های همکاران در اولویت برنامه های سازمان زندانهاست.

وی در ادامه تاکید کرد: مسئولین زندان ها می بایست سختی کار در زندان را با رفتارهای مناسب و عقلانی قابل پذیرش کرده و در مسیر کاهش استرس پرسنل قدم بردارند.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان های زنجان از توجه ویژه ریاست سازمان زندان ها به موضوع امنیت زندان های کشور و اعزام تیم‌های بازرسی قدردانی، اظهار کرد :با اقدامات مطلوب، مناسب و به موقع امنیت و آرامش کامل در مجموعه زندان های استان برقرار است.

وی همچنین گزارش مختصری از برخی اقدامات صورت گرفته در زندان های استان از جمله اختصاص زمین ۳۵ هکتاری جهت انتقال زندان های مرکز استان ،ساماندهی مراکز اجرای احکام، توجه به موضوع رفاهیات پرسنل، ساخت مهمانسرا جهت میزبانی از همکاران سازمانی را ارائه و اصلاح ساختار نیروی انسانی در زندان های استان زنجان را خواستار شد.

همچنین در این جلسه تعدادی از همکاران زندان های استان به بیان برخی از مسائل و مشکلات حوزه تحت مسئولیت خود پرداخته ومعاون سازمان زندان ها نیز در این خصوص پاسخگو شدند .

لازم به ذکر است در راستای ارتقاء امنیت زندان های استان، گروه بازرسی ویژه سازمان زندان های کشور به سرپرستی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان ها به مدت 2 روز در حال ارزیابی مسائل امنیتی زندان های استان زنجان هستند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha