برگزاری همایش قضات دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دشتی در زندان دشتی

دراجرای اولویت‌های به منظور دیدار با مددجویان، بررسی و رفع مشکلات قضایی مددجویان زندان دشتی، قضات دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان در سالن ملاقات زندان حضور یافتند و از نزدیک با مددجویان دیدار و گفتگو کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر، در حاشیه برگزاری این همایش ابراهیم فقیه سرپرست زندان دشتی با خوش آمدگویی به قضات حاضر در زندان، حبس زدایی و کاهش جعمیت کیفری را از جمله برنامه های اجرایی این زندان دانست و گفت: این زندان تمام همت و سعی خود را به کار گرفته است تا با استفاده از بخشنامه ها و راهکارهای موجود بتواند زندانیان را از زندان آزاد کرده و آنها را به جامعه باز گرداند.

ایشان حضور قضات را در زندان در راستای کاهش جمعیت کیفری بسیار مؤثر دانست و خاطر نشان کرد: با حضور مداوم و مستمر قضات در زندان روح امید در زندانیان دمیده خواهد شد و این امر باعث می شود که زندانیان نیز در امر اصلاح و تربیت خود و بازگشت سعادتمندانه به جامعه بیشتر کوشا باشد.

حمادپور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیز در ادامه زندانبانی اسلامی را به عنوان بهترین عرصه برای خدمت به خداوند تبارک و تعالی و بندگان او عنوان و خاطرنشان کرد: اگر شما در این عرصه بتوانید با تلاش و کوشش خود یک نفر را اصلاح کرده و به جامعه برگردانید رسالت خویش را انجام داده اید زیرا با اصلاح یک نفر ممکن است خانواده و جامعه و خود وی نیز اصلاح شده و زندگی سالمی داشته باشند.

ایشان افزود: تمام سعی ما بر این است که بتوانیم با همکاری شورای طبقه بندی زندان و مسئولین مربوطه و با توجه به بخشنامه های وارده بتوانم گام مؤثری را در کاهش جمعیت کیفری و حبس زدایی زندان برداریم و امیدواریم که این امر با تلاش همه همکاران ما در دادسرا و زندان محقق شود. گفتنی است که در این دیدار مددجویان بصورت جداگانه با این قضات دیدار و گفتگو کردند.

انتهای خبر/

برگزاری همایش قضات دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دشتی در زندان دشتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha