کارکنان زندان‌های کشور در وقایع اخیر وفاداری خود را به نظام و میهن به اثبات رساندند

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان ها در دیدار با رئیس کل دادگستری استان زنجان از تدابیر اتخاذ شده در برخورد با وقایع اخیر قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان، در این دیدار ضیائی فرد معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان ها با اشاره به اینکه نیروی انسانی مهمترین رکن هر سازمان است گفت: کارکنان زندان های کشور در وقایع اخیر وفاداری خود را به نظام ومیهن به اثبات رساندند.

وی ضمن اشاره به سختی های کار زندانبانی افزود :علیرغم دشواری های کار در زندان پرسنل زندان ها از آغاز اغتشاشات اخیر تاکنون به صورت شبانه روزی نقش بسیار مهمی در تضمین امنیت و آرامش کشور عهددار شدند.

ضیائی فرد افزود: بحمدالله در سایه تلاش های بی وقفه همکاران و مدیریت مجموعه، آرامش در زندان‌های استان زنجان در بهترین شکل ممکن قرار داشته که این موضوع قطعاً در سایه تدابیر مسئولین قضایی و امنیتی استان و تعامل بسیار مطلوب فی ما بین دستگاه ها رخ داده است.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان از تصمیمات عقلانی ریاست سازمان زندان ها در شرایط کنونی کشور قدردانی نموده بیان کرد: مجموعه حساس زندان ها قطعاً با اتخاذ تصمیمات فارغ از احساسات و مدیریت با تدبیر ریاست این سازمان با کمترین مشکل به ساحل آرامش می رسد.

نیارکی خاطرنشان کرد: گفتمان تعاملی دستگاه قضا در بهترین شکل ممکن در استان زنجان در حال پیاده سازی است و زندانبانی نیز بر اساس الگوهای اصیل دینی، حفظ کرامت انسانی و رفتارهای توأم با اصلاح و تربیت در جریان است.

رئیس کل دادگستری استان رویکرد دستگاه قضایی استان را هدفمند خواند و اظهار کرد: در وقایع اخیر کشور و با تلاش های مثال زدنی مسئولین قضایی، بدون هیچ رفتار هیجانی، تلاش کردیم تا هیچ فردی بدون تفهیم اتهام وارد زندان نشود و در اکثر مواقع نیز همین افراد با استفاده از ارفاقات قانونی و قضایی و رافت اسلامی از زندان آزاد شدند.

وی در ادامه بر دستاوردهای مهم دستگاه قضایی استان از جمله کاهش متهمین به کمتر از ۹ درصد، محکومین مالی به کمتر از ۴ درصد، جلوگیری از افزایش ورودی و موجودی زندان ها، راه اندازی سیستم های دادرسی الکترونیکی در کلیه زندان های استان ،موفقیت های کشوری در موضوع پابند الکترونیکی، اشتغال مولد زندانیان و رشد ۴۲ درصدی بازدید قضات از زندان ها اشاره کرد.

در پایان این دیدار مدیرکل زندان های استان زنجان نیز آرامش و امنیت حاکم بر زندان های استان زنجان را مرهون حس پدرانه رئیس کل دادگستری استان به مجموعه زندان ها دانسته و از همکاری صادقانه مسئولین قضایی استان قدردانی نمود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha