حضور بازرسان ویژه سازمان زندان‌ها در مراکز کیفری استان مرکزی/ ابلاغ پیام تقدیر رئیس سازمان زندان‌ها از کارکنان زندان‌ها

گروه بازرسی ویژه سازمان زندان های کشور در سفری دو روزه از زندان‌ها و مراکز کیفری استان مرکزی بازدید و پیام تقدیر رئیس سازمان زندان‌ها از تلاش کارکنان زندان‌های استان را ابلاغ کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مرکزی، گروه بازرسی ویژه سازمان زندان های کشور به سرپرستی دکتر جبار باقری ضمن برگزاری نشست هماهنگی با رییس کل دادگستری استان ، از نزدیک فعالیت های حوزه های مختلف زندانبانی این استان را بررسی و نکات لازم به منظور تحقق اهداف مورد نظر را تبیین کردند.

این هیأت با حضور در اماکن مختلف با تعدادی از زندانیان و کارکنان به صورت چهره به چهره دیدار و روند اجرای برنامه های حوزه اصلاح و تربیت زندانیان مطابق با شاخص های ارزیابی عملکرد مراکز کیفری را بررسی کردند.

حضور بازرسان ویژه سازمان زندان‌ها از مراکز کیفری استان مرکزی /ابلاغ پیام تقدیر رئیس سازمان زندان‌ها از کارکنان زندان‌ها

در این راستا جبار باقری در سخنانی اظهار کرد: اقدامات انجام شده در حوزه زندانبانی استان مرکزی در بسیاری از زمینه ها کم نظیر است.

وی به همراه اسمعیلی، ایمانی و نعمتی در مدت ۲ روز از زندان های ساوه ، اراک ، اردوگاه ، خمین ، محلات و دلیجان سرکشی نمود و در پایان طی نشست حضوری و مجازی با کارکنان، پیام محبت آمیز رئیس سازمان زندان های کشور به کارکنان زندان های استان مرکزی به خاطر عملکرد موثر آنان در مدت اخیر را ابلاغ و از خدمات عوامل ساعی قدردانی کرد.

همچنین مدیرکل زندان های استان مرکزی که از ابتدای سفر بازرسان سازمان را همراهی می کرد، در گزارشی مهمترین فعالیت های حوزه تحت مدیریت را تشریح و به تلاش های شبانه روزی همکاران و استفاده بهینه از تمامی ظرفیت های موجود برای ارتقاء و پیشبرد اولویت های مورد تأکید سازمانی اشاره نمود.

بازرسان ویژه سازمان زندان‌ها از مراکز کیفری استان مرکزی بازدید کردند

علی اسلام خواه در این رابطه وفاق و همدلی کارکنان زندان های استان از یک سو و برقراری تعاملات سازنده با مقامات قضایی ،اجرایی و امنیتی استان را عاملی موثر بر اجرای برنامه ها دانست.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha