حفظ شأن و کرامت همکاران از اصول اساسی است که باید مورد توجه قرار بگیرد
نشست صمیمی مدیر کل زندانهای آذربایجان شرقی با کارکنان

مدیر کل زندانهای استان آذربایجان شرقی به منظور بررسی مشکلات همکاران شیفتی ویگان حفاظت با حضور در سالن اجتماعات زندان تبریزبا آنها نشست صمیمی برگزار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان شرقی ،جوادی مدیر کل زندان های استان در این نشست با ایراد سخنانی بر وحدت و همدلی میان همکاران تاکید کرد وافزود:کار در زندان سخت و طاقت فرساست ولی چیزی که احساس میکنم لازمه این کار سخت است داشتن اخلاق نیکو و همچنین روحیه زندانبانی قوی است.

وی برگزاری جلسات پرسش وپاسخ را در ایجاد انگیزش و تقویت روحیه خدمت رسانی در بین کارکنان مهم برشمرد واظهار داشت :کار در زندان را بهترین فرصت و غنیمت خدمت بشماریم و ضمن افتخار به کار خود در حوزه های مختلف کاری نسبت به ارائه خدمات به زندانیان و خانواده های آنان اهتمام جدی داشته باشیم.

جوادی در ادامه سخنان خود از همکاران یگان حفاظت ومراقبین خواست که با داشتن روحیه ایثار و از خودگذشتگی و ایجاد همدلی و اتحاد در جهت ارتقاء امنیت زندان و همچنین برنامه ها و فعالیتهای زندانبانی تلاش مضاعف داشته باشید.

وی در ادامه بر حفظ شان ومنزلت همکاران تاکید کرد واظهار داشت :بی‌شک توجه به همکاران و حفظ شان ومنزلت آنها می تواند کارایی وهمچنین آرامش را در آنها تقویت کند.

مدیر کل زندانهای استان در ادامه با بیان اینکه چرخه امور زندان در استان به همت شما همکاران بخوبی میچرخد گفت : تمام تلاش خود را بکار میبندیم تا برای همکاران ومجموعه زندانهای استان،حداکثر خدمات ورفاهیات را مهیا کنیم.

شایان ذکر است مدیر کل زندانهای استان در ادامه سخنان خود به مسائل و مشکلات اخیر جامعه نیز اشاره ای کردند.

در پایان کلیه همکاران نظرات و پیشنهادات خود را بصورت شفاهی و کتبی به مدیر کل اعلام کرده و مدیر کل نیز با سعه صدر به کلیه سئوالات همکاران به صورت تک تک پاسخ لازم را داد.

حفظ شأن و کرامت همکاران از اصول اساسی است که باید مورد توجه قرار بگیرد

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha