رسالت زندانبانی، اصلاح و تربیت مددجویان است/ این هدف با بهره‌گیری از خرد جمعی تحقق می‌یابد

مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان زندان ها گفت: برای رسیدن به پیشرفت و موفقیت باید تلاش مضاعفی کرد و با هوشیاری و نظارت دقیق و مستمر این مهم حاصل می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان هرمزگان، علی رستمی در نشست شورای اداری زندان های هرمزگان افزود: مسئولیت در سازمان زندان ها بسیار سنگین، حساس و دشوار است و باید با همه توان و بهره گیری از همه ظرفیت ها برای خدمات رسانی مناسب تلاش کرد.
وی بیان داشت: همه کارکنان زندان ها وظیفه دارند که یاری رسان قشر آسیب پذیر جامعه باشند و با اصلاح الگوی رفتاری مددجویان، آنها را مطابق با هنجارهای جامعه و به عنوان شهروند سالم، راهی جامعه کنند.
مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان زندان ها تصریح کرد: هرچند که تغییر الگوی رفتاری افرادی که اغلب با هنجارشکنی زندگی کرده اند، کار سخت و دشواری است، اما می توان با بهره گیری از همه ظرفیت های آموزشی و فرهنگی برای اصلاح و بازاجتماعی کردن آنها تلاش کرد.

پیشرفت و موفقیت با تلاش، هوشیاری و نظارت دقیق و مستمر حاصل می شود
رستمی بر تعامل، وحدت و همدلی کارکنان تاکید کرد و گفت: هدف و رسالت زندانبانی اصلاح و تربیت مددجویان است و این مهم با صمیمیت و همدلی و بهره گیری از خرد جمعی تحقق می یابد.
وی به آموزش کارکنان هم اشاره کرد و افزود: آموزش کارکنان هم باید به صورت هدفمند و متناسب با پست های سازمانی دنبال شود تا ضمن داشتن منابع انسانی کارآمد، شاهد ارتقاء خدمات زندانبانی نیز باشیم.
مصطفی کیشانی مدیرکل زندان های هرمزگان نیز در این نشست به ارائه گزارشی از اقدام‌های انجام شده در زندان های استان پرداخت و گفت: اساس کار زندانبانی بر پایه نظم و امنیت است که با هوشیاری همه کارکنان امنیت پایدار در همه زندان های استان نهادینه شده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha