بازدید سرزده  مدیرکل زندان های استان همدان از زندان تویسرکان

ذوالفعلی نژاد مدیرکل زندان های استان همدان بصورت سرزده از زندان تویسرکان بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده آن مجموعه قرار گرفت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، ذوالفعلی نژاد مدیرکل زندان های همدان  ضمن سرکشی از قسمت های مختلف زندان  تویسرکان به دیدار و گفتگوی چهره به چهره با  زندانیان بصورت بند به بند پرداخت و مشکلات و تقاضای آنان  را استماع  و دستور لازم را برای رفع مشکلات ارائه کرد .

سرکشی از کارگاه داخلی زندان و حضور صمیمی در بین مددجویان و نظارت مستقیم بر امورات ورزشی و فرهنگی از دیگر برنامه های مدیرکل زندان های استان در بازدید از زندان تویسرکان بود.

در ا دامه  مدیرکل زندان های استان  در نشست با  رئیس و مسئولان واحدهای مختلف زندان تویسرکان، اشراف بر آیین نامه سازمانی و دقت در انجام شرح وظایف را از اولین وظایف کارکنان برشمرد و در ادامه حفظ کرامت انسانی زندانیان را از اصول اساسی سازمان زندان ها دانست و از ارائه گزارش اقدامات قضایی صورت گرفته نسبت به پرونده زندانیان بعنوان یک راهکار اقناع کننده و موثر در حفظ آرامش و امنیت زندان یاد کرد.

ذوالفعلی نژاد درخصوص اشتغال زندانیان بر تخصصی شدن وتمرکز بر حرفه مورد علاقه زندانیان  باتوجه به نیازسنجی ها  و همچنین رعایت ایمنی در هنگام کار با دستگاه تاکید کرد و خواستار اشتغال حداکثری زندانیان شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha