بازدید مدیرکل هسته گزینش سازمان زندان‌ها از زندان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد

عسکری، مدیرکل هسته گزینش سازمان زندان‌ها به همراه هاشمی معاون اجرایی یگان حفاظت و کرمی معاون مرکز نظارت الکترونیک سازمان، در سفر دو روزه به کهگیلویه وبویراحمد از زندان‌های استان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کهگیلویه‌وبویراحمد، نمایندگان سازمان زندان‌ها طی دو روز در معیت مدیرکل زندان‌ها و مسؤلین ستادی از زندان‌های مرکزی، دهدشت و گچساران بازدید و نقاط قوت و ضعف و مسائل مختلف زندانبانی را در حوزه های مختلف امنیتی، حفاظتی، بهداشتی، درمانی و اقدامات فرهنگی وتربیتی بررسی کردند.

همچنین فضای این مراکز تأمینی و تربیتی نیز بازدید شد و اقدامات مربوط به هر حوزه مورد رصد و بررسی قرار گرفت.

در این راستا مدیرکل زندان‌های استان نیز در جلسه با بازدیدکنندگان و مسؤلین واحدهای ستادی اداره کل با اشاره به وضعیت زندان‌های استان و شرایط زندانیان و جرائم ومحکومیتهای آنان و همچنین تعامل خوب و مطلوب مراجع قضایی با زندان، به بیان مشکلات فرا روی زندان‌های استان پرداخت.

دکتر عسکری مدیرکل هسته گزینش سازمان زندان‌ها نیز دراین جلسه با قدردانی از زحمات مجموعه زندان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد عنوان داشت: بازدید بازرسان سازمان از سراسر کشور جهت مرتفع نمودن مشکلات زندان‌هاست، هدف نحوه اجرای دستورالعمل‌های سازمانی و ارتقاء برنامه‌های امنیتی و انتظامی است تا خدای ناکرده مشکلی متوجه سازمان نگردد.

شایان ذکر آنکه گروه بازدیدکننده ضمن سرکشی از زندان‌های استان و دیدار با زندانیان، به بررسی وضعت امر زندانبانی در حوزه‌های مختلف و زیر ساخت‌ها و فضاهای موجود پرداختند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha