آغاز ششمین المپیاد ورزشی مددجویان کانون اصلاح و تربیت لرستان

مدیرکل زندان های لرستان : شناسایی استعدادها ، رشد و پرورش مددجویان مستعد از مهمترین اهداف رویدادهای فرهنگی در زندان هاست .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های لرستان ، عبدالمجید کشوری پیش از ظهر هشتم آبان یکهزار و چهارصد و یک در افتتاحیه ی ششمین المپیاد ورزشی مددجویان کانون اصلاح و تربیت لرستان ضمن محکوم کردن حمله ی تروریستی شاهچراغ ؛ اظهار داشت : قطعا دشمنان این سرزمین خواهان ایرانی بالنده نبوده و برای نیل به این مقصود از هیچ خباثتی فروگذار نیستند.
مدیرکل زندان های لرستان گفت : آنچه مسلم است در نظام زندانبانی کشور صرفا بحث نگهداری زندانی مطرح نبوده و تمرکز بر روی تغییر نگرش آنان با هدف بازگشت شرافتمندانه به آغوش خانواده است .
وی در ادامه با اشاره به برنامه های تربیتی که در زندان ها برگزار می شود افزود : المپیاد ورزشی مددجویان بعنوان یک برنامه فرهنگی با شکوه ، در همه پنج دوره گذشته با استقبال چشمگیری مواجه بوده است و پیش بینی می شود ششمین دوره ی این رویداد ورزشی نیز به شکل مطلوبی برگزار شود .
مدیرکل زندان های لرستان خاطرنشان کرد : رویکرد ما در زندان ها ، یک نگاه مترقی است و این در حالیست که پیوست تأمینی و امنیتی بعنوان یک عامل اصلی و تأثیرگذار اولویتی تغییر ناپذیر محسوب می شود چرا که در سایه ی امنیت پایدار است که می توان برنامه های بلند مدت فرهنگی و پرورشی را اجرا کرد .
کشوری بیان داشت : مددجویانی که در چرخه فعالیتهای تخصصی ، تربیتی و پرورشی قرار میگیرند امکان بازگشت مجددشان به ندامتگاه ها به حداقل می رسد و این خود دلیلی برای تقویت این سیاست است .
وی همچنین با اشاره به عوامل مداخله گر در وقوع جرم ، خاطرنشان کرد : جرم محصول دستگاه قضا نیست بلکه محصول ناکارآمدی های اجتماعی و عدم اجرای اصولی برنامه های تربیتی و پرورشی از سوی دستگاه های متولی است .
این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد علاوه بر تحقق اهداف عمومی که برای این المپیاد دیده شده ، شناسایی استعدادها و پرورش مددجویان مستعد نیز مورد نظر قرار گیرد.

/انتهای خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha