نفرات برتر مسابقات قرآنی کارکنان زن زندان‌های مازندران معرفی شدند

مسابقات قرآنی ویژه کارکنان زن زندان‌های استان مازندران با هدف اشاعه فرهنگی نورانی قرآنی به میزبانی اداره زندان شهرستان بابل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان گیلان، "مهدی شریعت نژاد"، رئیس زندان بابل مسابقات قرآنی را رقابتی خاص توصیف کرد و گفت: در سایر مسابقات کسب پیروزی یکی از انگیزه های مهم شرکت کنندگان است، لیکن هدف اصلی در مسابقات قرآنی کسب فیض از نورانیت این کتاب مقدس و انسان ساز و نیز تصفیه روح و جان است.

وی بر لزوم ارج نهادن به زحمات کارکنان فعال در عرصه های قرآنی تأکید کرد و گفت: اهداء جوایز نقدی به کارکنان حائز رتبه برتر کمترین حد تقدیر از آنهاست و پیشنهاد کرد تا مقدمات سفر زیارتی به مشهد مقدس و قم برای برگزیدگان مسابقات قرآنی مهیا گردد.

"نعمت الله کفشگر" کارشناس فرهنگی اداره کل زندان‌های مازندران گفت: هدف برگزاری مسابقات قرآنی در قدم اول اشاعه فرهنگ قرآنی است و هدف نهایی مسلماً عمل به آن و تشکیل جامعه ای مقید به معارف و تعالیم ارزشمند الهی و در یک کلمه ایجاد جامعه‌ای سعادتمند است.

پس از اتمام مسابقات و ارزیابی داوران در رشته ترتیل، سیده مریم آقاپور از زندان قائم شهر به مقام اول، الهه قلندری از زندان بهشهر و معصومه حمید نژاد از زندان ساری به ترتیب رتبه های دوم و سوم را کسب نمودند.

وی افزود، در رشته حفظ یک جزء معصومه رضایی و در رشته حفظ 10 جزء طوبی پورمند از زندان قائم شهر به رتبه برتر این مسابقات دست پیدا کردند.

این کارشناس فرهنگی اضافه کرد: کبری بابایی از زندان بهشهر، مهدیه محمدی از زندان بابل و ام البنین محمودی از زندان بهشهر به ترتیب مقام اول تا سوم این دوره از مسابقات را در رشته تفسیر قرآن کریم بدست آوردند .

همچنین در رشته نهج‌البلاغه شبنم فلاح‌زاده از زندان ساری و لیلا محمدتبار از زندان بابل به ترتیب مقام اول و دوم و لیلا صالحیان از زندان بابل و سیده مریم اشرفی از زندان ساری مشترکاً رتبه سوم این رشته را کسب کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha