مدیرکل زندان‌های استان تهران از ندامتگاه ورامین بازدید کرد

مدیرکل زندان‌های استان تهران که به منظور بررسی وضعیت مددجویان و بازدید از روند فعالیت‌های انجام شده در ندامتگاه ورامین حضور یافته بود، گفت: رسالت مجموعه سازمان زندان‌ها تربیت و بازآموزی اجتماعی افراد بزهکار و مهیا نمودن بستری جهت بازگشت سازنده آنان به جامعه است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، سیدحشمت اله حیات‌الغیب طی بازدید از ندامتگاه ورامین با اشاره به ضرورت توسعه بسترهای اشتغال و حرفه‌آموزی در زندان‌های استان تهران اظهار داشت: زندانی بودن سرپرست خانواده تنها وضعیت زندگی خود آن فرد را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد، بلکه ممکن است آسیب های اجتماعی، روحی و اقتصادی نیز گریبانگیر خانواده‌اش شود.

او در جمع مددجویان این مرکز، با اشاره به لزوم تلاش زندانیان برای خودسازی و بازگشت سعادتمندانه به جامعه افزود: تلاش کنید تا با پند از گذشته و در پیش گرفتن راه سالم بعد از آزادی، خلاء هایی که در نبودتان به خانواده تحمیل شده، برطرف گردد. ما هم برای کمک به شما در این مسیر کمک می کنیم تا مشکلات معیشتی و اقتصادی خانواده هایتان کاهش یابد.

مدیر کل زندانهای استان تهران تصریح کرد: رسالت مجموعه سازمان زندانها تربیت و بازآموزی اجتماعی افراد بزهکار و مهیا نمودن بستری جهت بازگشت سازنده آنان به جامعه است، بر این مبنا ارتقای فعالیت های تربیتی، فرهنگی، رفاهی، بهداشت و درمان و اشتغال مددجویان اولویت اصلی اداره کل زندان های استان تهران می باشد.

وی ادامه داد: ارتقای فعالیت های تربیتی، فرهنگی، رفاهی، بهداشت و درمان و اشتغال مددجویان اولویت اصلی اداره کل زندان های استان تهران است و اجرای این امر تنها با صرف هزینه، وقت و استفاده از ابزار و دانش متخصصان، اقدامات تربیتی محقق خواهد شد.

بنا به این خبر، در ادامه مدیرکل زندان های استان تهران به همراه اسماعیل جمیاری معاون سلامت، اصلاح و تربیت و نیز شلالوند مدیر ندامتگاه ورامین از بخش های مختلف بخصوص اقداماتی که در راستای ارتقای اشتغال زندانیان صورت گرفته، بازدید نموده و روند فعالیت ها را مثبت ارزیابی و ضمن تقدیر راهکارهای موجود را ارائه کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha