هیچ بحرانی در مجموعه زندان‌ها نباید ما را از وظایف اصلاحی و تربیتی غافل کند

حمیدرضاعزیزیان به همراه دو تن از کارشناسان حوزه بهداشت و اداره قضایی سازمان زندان‌ها، در سفر ۲روزه خود به استان اردبیل از مراکز تامینی این استان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، در این بازدید که مدیرکل و تنی چند از مسوولین ستادی استان نیز حضور داشتند، بازدیدکنندگان از چند مرکز تامینی استان اردبیل اعم از زندان مرکزی، زندان مشگین‌شهر، بازداشتگاه و کانون اصلاح و تربیت بازدید و ضمن گفتگو با کارکنان و زندانیان از نزدیک در جریان روند خدمت‌رسانی در مجموعه زندان‌های این استان قرار گرفتند.

در آخرین روز از این بازدید به منظور جمع بندی و احصای نقاط قوت و ضعف فعالیت‌ها، نشستی با حضور تیم اعزامی از سازمان و اعضای کمیته نظم و امنیت زندان‌های استان برگزار شد.

امجدی، مدیرکل زندان‌های استان اردبیل، ضمن قدردانی از بازدید تخصصی تیم سازمانی از مراکز تامینی این استان با اشاره به اقدامات زیرساختی در حوزه‌های مختلف به جهت توسعه خدمات به گروه‌های هدف، گفت: با افزایش بازدیدهای میدانی، نشست‌های تخصصی با محوریت ارتقای امنیت زندان و تعامل سازنده و مفید با مقامات قضایی، انتظامی و امنیتی، بحران و مشکل خاصی در زندان‌های این استان نداشتیم.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌ها نیز با قدردانی از زحمات شبانه‌روزی همکاران و تیم مدیریتی مجموعه زندان‌های اردبیل، انسجام گروهی و تعامل موفق با مراجع قضایی و سایر نهادهای ذیصلاح را نقطه قوت این مجموعه دانست و گفت: هیچ موضوع کوچکی نباید از دید یک زندانبان حرفه ای مخفی بماند. کارکنان زندان همیشه خود را در معرض آموزش ببینند چراکه ادعای فهم غلط مدیریتی و غرور کاذب دانایی می تواند بحران ساز باشد.

حمیدرضاعزیزیان در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به فضای سیاسی حاکم بر کشور در روزهای اخیر و تهدیدهای امنیتی، تصریح کرد: بحران، فرصت مناسبی برای غربالگری مجدد همه فرآیندهای زندان است. بدون تحلیل مناسب از فضای سیاسی روز کشور نمی‌توان به مقابله با بحران در زندان‌ها رفت. رفتار و گفتار ما با زندانیان می تواند تضمین کننده آرامش و امنیت ساز باشد.

وی اولویت های سازمانی را نقشه‌راه تمامی فعالیت‌ها در زندان دانست و خواستار توجه بیش از پیش به دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های صادره از سوی سازمان شد.

انتهای خبر/

2.jpg

image-20221030105113-1.jpeg

9.jpg

17.jpg

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha