آزادی ۸۰ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های مازندران

به یمن حضور شهید گمنام دفاع ‌مقدس در زندان‌های مازندران 80 زندانی به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان مازندران، علی استادی مدیرکل زندان‌های مازندران درحاشیه آیین استقبلال و تشییع پیکر پاک شهیدگمنام که در زندان‌های استان برگزار شد گفت: این یک حرکت بی‌نظیری است که آن را می‌توان به ‌عنوان یک برنامه تربیتی، فرهنگی و اصلاحی شاخص زندانبانی دانست و تاثیر معنوی زیادی در اصلاح و بازپروری مددجویان دارد.

استادی عنوان کرد: به درخواست زندانیان، پیکر مطهر شهید گمنام بر روی دوش زندانیان در زندان های ساری، بابل، قائمشهر، ندامتگاه محکومین مواد مخدر و کانون اصلاح و تربیت مازندران تشییع شد و زندانیان استقبال باشکوهی از شهید گمنام کرده و در نهایت پیکر مطهر این شهید گرانقدر جهت اجرای مراسم مشابه به خراسان شمالی روانه شد.

وی افزود: به یمن حضور این شهید گمنام ۸۰ زندانی از زندان‌های مازندران آزاد شدند و با مرخصی زندانیان واجد شرایط به مدت یک هفته نیز موافقت شد.

استادی ادامه داد: از بین زندانیان واجد شرایط تعداد ۶ زندانی به همراه خانواده که زائراولی محسوب می شدند به زیارت بارگاه مطهر حضرت امام رضا علیه‌السلام در مشهد مقدس و ۳زندانی به همراه خانواده به حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها مشرف شدند.

همچنین ۵۵ زندانی از زندان بسته به زندان باز منتقل شدند و در کارگاه های اشتغال و حرفه آموزی ندامتگاه محکومین مواد مخدر استان مشغول فعالیت شدند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha