25 زندانی در خراسان جنوبی به همت صندوق کارآفرینی امید صاحب شغل شدند

رئیس مرکز امور خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندان‌های استان گفت: 25 زندانی آزاد شده واجدشرایط در استان با پرداخت وام از سوی این صندوق صاحب شغل شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی، «الوندی» رئیس مرکز امور خدمات اجتماعی ومراقبت بعدازخروج زندان‌های استان به همراه رئیس صندوق کارآفرینی شهرستان بیرجند از چهار مورد شغل ایجادشده به صورت سرزده بازدیدکردند و افزود: این زندانیان آزاد شده به منظور ایجاد شرایطی که دوباره دچار جرم نشوند براساس یک تفاهم نامه که با سازمان زندان ها و اقدام های تامینی استان با صندوق کارآفرینی امید منعقد شده برای راه اندازی کسب و کار حمایت شده‌اند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید بیرجند تصریح کرد:برای ایجاد 25 شغل برای زندانیان مذکور بیش از دو میلیارد تومان وام به آنان پرداخت شده است.

«نخعی شاه محمود:» تاکید کرد: این تسهیلات در قالب وام های ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی با بازپرداخت پنج ساله و سود چهاردرصد پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: این افراد پس از دریافت وام از صندوق کارآفرینی امید اقدام به راه اندازی کسب و کارهای کوچک مانند فروشندگی یا کارهای خدماتی کرده اند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha