برگزاری شورای اداری زندان‌های کردستان با حضور مدیرکل بازرسی سازمان زندان‌ها

پیش از ظهر روز ۶ آبان جلسه شورای اداری زندان‌های کردستان با حضور مدیرکل زندان‌ها، معاونین، روسای ستادی و روسای زندانهای تابعه استان و با شرکت، جمالیان، مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگوئی به شکایات سازمان و هیات همراه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کردستان، در این نشست جمالیان با تاکید بر آموزه های انسانی و دینی در اصلاح رفتاری و تربیت انسانی عنوان کرد : رسالت اصلاحی سازمان زندانها رسالتی ارزشی و انسانی است.

وی با اشاره به سختی کار زندانبانی گفت: بخش زیادی از آرامش ذهنی و روانی کارکنان زندانها درگیر مسائل حفظ و نگهداری صحیح زندانی است و تداوم این اقدامات موثر حفاظتی نیازمند رعایت به موقع و اجرای دقیق مصوبات شورای امنیتی انتظامی سازمان است که خوشبختانه با جدیت و پیگیری های مستمرمدیرکل استان، انجام شده است که جا دارد از این اقدامات پیشگیرانه و شایسته قدردانی شود.

برگزاری شورای اداری زندان‌های کردستان با حضور مدیرکل بازرسی سازمان زندان‌ها

مدیر کل زندانهای کردستان با ارائه گزارشی اجمالی، وضعیت زندانهای استان را مناسب و اقدامات انجام گرفته در حوزه امنیتی، انتظامی و حفاظتی را مطلوب خوانده و بر توجه و اهتمام جدی بر پیشبرد این اهداف و برنامه ها تاکید کرد.

فتحی ادامه داد : در جریان اتفاقات ناگوار روزهای گذشته که به حمد خداوند منان و با درایت مسئولان کشوری به درستی مدیریت شد همکاران زندانها نیز شبانه روزی پای کار بودند و در مواجهه با نا آرامی های اخیر به ویژه موضوع زندان مرکزی سنندج از جان مایه گذاشتند.

برگزاری شورای اداری زندان‌های کردستان با حضور مدیرکل بازرسی سازمان

در پایان نقطه نظرات و پیشنهادات حاضرین و مشکلات مربوط به زندانهای استان در حضور مدیرکل بازرسی سازمان زندانها، مطرح و بررسی گردید .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha