بازدید سه‌روزه مدیرکل بازرسی سازمان زندان‌ها از ندامتگاه‌های کردستان

مدیرکل «دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات» سازمان زندان‌ها و هیات همراه در معیت مدیرکل زندان‌های کردستان در راستای تحقق اهداف سازمانی و اجرای دستورالعمل های ده‌گانه ریاست سازمان زندان‌ها، ازندامتگاه مرکزی سنندج و زندان‌های تابعه استان بازدید بعمل آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، جمالیان از بخش های مختلف اداری، اندرزگاهی،کارگاه های اشتغال و آموزش و ... بازدید کرد. وی در این بازدید، با حضور در اندرزگاه های مختلف از نزدیک با زندانیان به صورت چهره به چهره دیدار و گفتگو داشت.

بازدید ۳ روزه مدیرکل بازرسی سازمان زندان‌ها از ندامتگاه های استان کردستان

ایشان در طول بازدید، روند ارایه خدمات اصلاحی، تربیتی، آموزشی و فرهنگی، حقوق شهروندی و... به مددجویان را ارزیابی نمود.
جمالیان در این بازدید، روند اجرایی برنامه ها و تحقق اولویت های سازمانی را در زندان مرکزی سنندج پرشتاب توصیف نموده و توصیه ها و تاکیدات لازم را به همکاران ارائه کرد.

بازدید ۳ روزه مدیرکل بازرسی سازمان زندان‌ها از ندامتگاه های استان کردستان

مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی سازمان زندان‌ها در این بازدید گفت: در مقایسه با بازدید قبلی، خوشبختانه تحولات مهم و چشم گیری مشاهده شده و تمامی تاکیدات و نقطه نظرات قبلی به درستی در زندان صورت گرفته است.

جمالی از اقدامات و خدمات انجام شده در حوزه های مختلف قدردانی کرد و افزود: این نظم و عملکرد خوب، ثمره تلاشها و زحمات شبانه روزی همکاران عزیز و سخت کوش زندانهای کردستان است.

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان زندان‌ها و هیات همراه، دیگر مراکز تأمینی تربیتی استان را مورد بازدید قرار خواهند داد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha