بازدید عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از زندان مرکزی مشهد

حجت الاسلام والمسلمین احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با همراهی نماینده پارلمانی حوزه های علمیه کشور و تعدادی از کارشناسان حوزوی با هدف بررسی ابعاد مختلف طرح معراج از زندان مرکزی مشهد بازدید نمودند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان رضوی ، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با حضور در اندرزگاه معراج ، اقدامات انجام شده در راستای اهداف اصلاحی و تربیتی با الهام از آموزه های دینی که در این اندرزگاه اجرا شده را تاثیرگذار ارزیابی نموده و خواستار تعمیم و اجرای این طرح در تمامی زندان های کشور شد . حجت الاسلام فلاحی پس از تشریح جزئیات اجرای طرح معراج طی دو سال گذشته توسط مدیر این طرح ، بر لزوم حمایت کامل از آن تاکید کرد .
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با توجه به بازخورد و نتایج مطلوب حاصل شده از اجرای این طرح در اندرزگاه معراج زندان مرکزی مشهد ضمن بیان این مطلب که جهت اختصاص اعتبار لازم برای گسترش این طرح در زندان های کشور پیگیری های لازم را به عمل خواهد آورد از حجت الاسلام منتظری مدیر این طرح دعوت نمود تا با حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی طی هفته آتی ، به توصیف و اهمیت اجرای این طرح بپردازد .
طی این بازدید کیانی معاون سلامت ، اصلاح و تربیت زندان های خراسان رضوی و اسماعیل زادگان مدیر زندان مرکزی مشهد نیز گزارش تکمیلی در خصوص اجرای موفق این طرح و سایر اقدامات موثر انجام شده در راستای کیفیت خدمات زندانبانی ارائه دادند . حجت الاسلام فلاحی از مدیر ، مسئولین و کلیه کارکنان این مجموعه برای خدمت رسانی مطلوب در حوزه های مختلف قدردانی نمود .
حجت الاسلام نژاد محمد نماینده پارلمانی حوزه های علمیه کشور نیز ضمن تشکر از اجرای موفق طرح معراج در زندان مرکزی مشهد ضمن اشاره به بضاعت معنوی و نیروی انسانی حوزه های علمیه در رشد و تعالی زندانیان ، عنوان داشت برای توسعه این طرح آمادگی استفاده از همه ظرفیت های حوزه های علمیه را داریم .
در خاتمه این بازدید برای راه اندازی سیمای زندان ، تجهیز کتابخانه ها ، سینما و رفع کمبودهای امکانات ورزشی این زندان قول مساعد داده شد و مقرر گردید طرح ساخت یک حسینیه مجهز نیز مورد بررسی قرار گیرد . در این بازدید که دکتر علماء ، نماینده آستان قدس رضوی در امور حاشیه شهر نیز حضور داشت طرح احداث یک مدرسه غیرانتفاعی در راستای عدالت آموزشی و با رویکرد توجه ویژه به تحصیل فرزندان زندانیان نیز مطرح شد . دکتر علماء آمادگی آستان قدس رضوی را برای فراهم نمودن زمینه اشتغال زندانیان پس از آزادی در کارگاه های وابسته به این بنیاد اعلام نمود .
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha