۱۰ مددجوی استان اردبیل جواز حضور در مسابقات کشوری قرآن را دریافت کردند

در آیین اختتامیه مرحله استانی مسابقات قرآن کریم، از بین ۴۲مددجوی شرکت‌کننده، تعداد ۱۰نفر توانستند با کسب امتیاز لازم به مسابقات کشوری علوم قرآنی راه یابند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، در این دوره از مسابقات ۴۲تن از مددجویان منتخب در رشته‌های حفظ، ترتیل، تحقیق، تفسیر، ترجمه نهج‌البلاغه، دعاخوانی و اذان به رقابت با هم پرداختند که در پایان مسابقات با نظر داوران دعوت شده از اداره اوقاف و امور خیریه، تعداد ۱۰نفر با کسب مقام اول، جواز حضور در مسابقات کشوری مددجویان را دریافت کردند.

جابر عبدی، معاون سلامت اداره کل زندان‌های استان اردبیل، در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات با اشاره به نقش تربیتی قرآن در جنبه‌های فردی و اجتماعی گفت: قرائت قرآن در کنار عمل به فرامین انسان‌ساز آن در آموزه‌های وحیانی و روایات معصومین(س) بسیار سفارش شده و به جرات می توان گفت انس با این هدیه آسمانی آثار و برکات عینی برای فرد و خانواده به دنبال دارد.

وی در ادامه افزود: در زندان‌های استان اردبیل مراکز دارالقرآن با حضور مربیان و روحانیان مجرب دایر و آموزش‌های علوم قرآنی طبق شیوه‌نامه اجرایی سازمان در حال اجراست و کسانی که حضور فعال و موثری در این کلاس‌ها داشته باشند از امتیازات قانونی بهره‌مند می‌شوند .

گفتنی است داوری این دوره از مسابقات با نظارت سه نفر از داوران رسمی اداره اوقاف و امور خیریه اردبیل انجام و در پایان از نفرات برگزیده تجلیل شد.

انتهای خبر/

02.jpg

04.jpg

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha