معاضدت قضایی و کمک به آزادی زندانیان سیرجان در دستور کار کانون بسیج حقوقدانان

به منظور استفاده از ظرفیت کانون بسیج حقوقدانان جهت کمک به آزادی زندانیان نیازمند و معاضدت قضایی، جلسه‌ای با حضور رییس کانون بسیج حقوقدانان، معاون دادگستری در زندان سیرجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، در راستای اهداف و سیاست‌های سازمان زندان‌ها، سرهنگ رفیعی رییس بسیج حقوقدانان استان کرمان، قدیمی معاون دادگستری شهرستان سیرجان و سرهنگ ملامحمدی جانشین بسیج حقوقدانان به همراه آذرنگ رییس زندان سیرجان از کلیه اماکن زندان بازدید و با مددجویان به صورت چهره به چهره گفتگو کردند.
سرهنگ رفیعی، ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در راستای حرفه‌آموزی و برنامه‌های فرهنگی و تربیتی، گفت: زندان سیرجان یکی از زندان‌های نمونه استان است که بهترین شرایط را برای اصلاح و تربیت زندانیان فراهم نموده است. وی افزود: در راستای وظایف ذاتی بسیج و مکتب شهید سلیمانی، بسیج حقوقدانان استان آمادگی خود را به منظور کمک به آزادی زندانیان نیازمند و معاضدت و مشاوره‌های حقوقی ویژه زندانیان سیرجان را اجرا خواهد کرد.
آذرنگ، ضمن تقدیر از حضور مسئولین کانون بسیج حقوقدانان استان، گفت: حضور عزیزان بسیجی در راستای صلح و سازش و مشاوره‌های حقوقی، می‌تواند نقش اساسی در کاهش جمعیت کیفری داشته باشد که این مهم را تا حصول نتیجه پیگیری کرده و همکاری لازم را انجام خواهیم داد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha