انس با قرآن توفیق الهی است

حجت الاسلام مظاهری دبیر احیای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با حضور در جمع مددجویان شرکت کننده در مسابقات قرآنی مأنوس شدن با قرآن را یک توفیق دانست و بر حضور مستمر مددجویان در برنامه های قرآنی،فرهنگی و تربیتی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان،حجت الاسلام مظاهری در جمع مددجویان قرآن پژوه گفت:با مراوده با قرآن می توان به همه چیز دست یافت .
وی ادامه داد:از قرآن جدا نشوید و هرچه در زندگی می‌خواهید از قرآن بخواهید .
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان در بخش دیگر ی از سخنانش زندان را بهترین فرصت برای بازگشت به آرامش و زندگی بیان کرد و گفت:اینک فرصت خوبی است که چند کلامی با قرآن خلوت کنید و این بزرگترین توفیق است که خداوند به شما هدیه کرده است.
وی در ادامه اظهار کرد:قرآن در دنیا هدایتگر و در قیامت شفاعت گر است و اینجا می‌توان از هر دو بهترین استفاده را برد.
وی در ادامه به دوعامل شفاعت در آخرت اشاره کرد و گفت:تنها وجود مقدسی که در روایات مستند است که در بهشت شفاعت می کنند و رتبه می دهند،وجود مقدس حضرت معصومه (س) است.
حجت الاسلام مظاهری ادامه داد:دومین عامل شفاعت تعداد آیات قرآن است و خوش به حال آنهایی که در زندان ها قرآن حفظ می کنند و فردای قیامت آیات منور قرآن کریم چراغ هدایت گر آنها خواهد بود.
خاطر نشان می سازد وی سپس با حضور در جمع زندانیان آشوب های اخیر با آنها دیدار و گفتگو و از کارگاههای بنیاد تعاون نیز بازدید کرد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha