دوره آموزشی کارکنان یگان حفاظت زندان گچساران

دوره آموزشی آشنایی با آئین نامه‌ی نیروهای مسلح و نکات مهم امنیتی و حفاظتی با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کهگیلویه وبویراحمد در زندان گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد، سرهنگ صمدی فرمانده یگان حفاظت زندان‌های استان با اعلام این مطلب افزود: در راستای ارتقاء آموزش و سطح آگاهی سربازان وظیفه و کارکنان یگان حفاطت به صورت مستمر کلاسهای آگاهسازی در موضوعات مختلف در زندان‌ها برگزار می‌شود.

وی گفت: آموزش،نیروی انسانی را برای رسیدن به اهداف و ماموریت‌های سازمان تقویت می کند و دانش و معلومات مربوط به سربازان را گسترش می‌ بخشد.

فرمانده یگان حفاظت زندان‌های استان در ادامه اظهار داشت: با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در زندان‌های استان به طور فصلی آموزش‌های لازم در خصوص آئین نامه نیروهای مسلح ، تنبیهات و تشویقات، نحوه بکارگیری سلاح، نگهبانی و قوانین مربوط به آن و... برای سربازان وظیفه و کارکنان یگان آموزش داده می شود.

صمدی تصریح کرد: این دوره آموزشی یک روزه در زندان گچساران با سخنان و تدکرات ، توصیه ها و آموزش‌های مفید و مؤثررئیس محترم سازمان قضایی نیروهای مسلح برای کارکنان و وظیفه‌های یگان حفاظت زندان گچساران ارائه گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha