آئین تکریم و معارفه مدیران بنیاد تعاون زندانیان استان قزوین برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیران بنیاد تعاون زندانیان باحضور مدیرکل زندانهای استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، آیین تکریم مدیر سابق نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان استان و معارفه سرپرست جدید با حضور مدیرکل و جمعی از مسؤلین بنیاد تعاون زندانیان کشور و مدیران زندانهای استان برگزار شد.
مدیرکل زندانهای استان در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیرقبلی نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان اظهار داشت: پویایی وتوسعه اشتغال زندانیان هم در داخل زندان و هم بیرون از زندان یکی از ضروری ترین برنامه های بنیاد تعاون زندانیان است و می بایست با استفاده از تمام ظرفیتهای موجود برای تحقق اشتغال پایدار زندانیان بویژه در بخش های صنعتی گام های اساسی برداشت.
بهرامی افزود: به همت همه همکاران بویژه بنیاد تعاون زندانیان استان، شاهد رشد قابل توجهی در بخش اشتغال زندانیان هستیم و امیدوارم با برنامه ریزی مدون و تلاش بیش از پیش شاهد تحولات ارزشمندی بویژه ارتقاء حقوق زندانیان باشیم .

در این مراسم ضمن اهدای لوح تقدیر، از تلاش ها و خدمات آقای صفر کشاورز سرپرست سابق نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان استان قدردانی شد و آقای مجید زکی زاده بعنوان سرپرست جدید نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان استان معرفی گردید.

انتهای خبر/

آئین تکریم و معارفه مدیران بنیاد تعاون زندانیان استان قزوین برگزارشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha