رسیدگی ویژه به پرونده مددجویان اندرزگاه نظامیان سنندج

سید حقی، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان به همراه فتحی، مدیرکل زندانهای کردستان و جمعی از قضات این سازمان ، با حضور در اندرزگاه نظامیان سنندج به صورت چهره به چهره با مددجویان این مرکز دیدار و ضمن بررسی مشکلات قضائی، تدابیر شایسته در جهت رفع مشکلات آنان اتخاذ کرد.

به گزارش پایکاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای کردستان، پ سید حقی با تاکید بر این موضوع که حقوق شهروندی و کرامت انسانی در اندرزگاه نظامیان سنندج به خوبی رعایت می گردد اظهار داشت: زندانبانی اسلامی و انسانی یکی از مهمترین دست آوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد که در این نظام قانونمند سعی بر بازاجتماعی نمودن فرد بزهکار می باشد و خوشبختانه با تلاش و مدیریت دلسوزانه مدیرکل زندانهای استان این امر مهم به خوبی تحقق یافته است.

رسیدگی ویژه به پرونده های مددجویان اندرزگاه نظامیان سنندج
رئیس سازمان قضائی نیرو های مسلح استان، با بیان این مطلب که طی سالهای گذشته استفاده از مجازات های جایگزین حبس در خصوص پرونده سازمان قضائی نیروهای مسلح رواج یافته است گفت: خوشبختانه استان کردستان از حیث جمعیت آماری زندانیان نیروهای مسلح در پایین ترین رده های کشور می باشد که این موضوع حاکی از سلامت کاری در میان این نیروهای زحمتکش می باشد.

رسیدگی ویژه به پرونده های مددجویان اندرزگاه نظامیان سنندج

فتحی مدیرکل زندانهای کردستان، با ابراز تشکر از حضور مستمر و تاثیر گذار رئیس سازمان قضائی نیرو های مسلح استان

در اجرای سیاست های کاهش جمعیت کیفری قوه قضائیه گفت،تلاش ما در حوزه فرهنگی و اصلاح و تربیت، حفظ کرامت انسانی این مددجویان به خطا رفته است تا در کمال صحت و آرامش به آغوش جامعه اسلامی و به ویژه بدنه نیروهای مسلح کشورمان بازگردند.

لازم به ذکر است که در این دیدار تمامی مددجویان اندرزگاه نظامیان سنندج با رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح، دادستان نظامیان استان و همچنین قضات دیدار و مشکلات قضایی خود را به راحتی مطرح نمودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha