نماینده ولی‌فقیه گلستان از مدیرکل زندان‌های استان تقدیر کرد

نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان از مدیرکل زندان‌های استان به جهت اهتمام ویژه در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و رسیدگی به خانواده نیازمند زندانیان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه گلستان و امام جمعه گرگان از غلامرضا سرلک مدیرکل زندانهای استان به جهت قدردانی از زحمات و همکاری های مستمر با کانون فرهنگی، اجتماعی گلشن در امر آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و رسیدگی به معیشت خانواده نیازمند زندانیان تقدیر وتجلیل کرد.

دراین مراسم که همزمان با جلسات تفسیرقرآن آیت اله نورمفیدی در مسجد گلشن شهرستان گرگان برگزار شد، از حمید وسکوئی مدیرنمایندگی ستاد دیه و تعدادی از کارکنان پرتلاش زندان‌های استان نیز تقدیر شد.

نماینده ولی‌فقیه گلستان از مدیرکل زندان‌های استان تقدیر کرد

خاطرنشان است کانون فرهنگی گلشن از ابتدای همکاری با زندان‌های استان گلستان، مسبب آزادی تعداد صد زندانی جرائم غیرعمد با مبلغ بالغ بر دومیلیارد تومان شده است.

همچنین اداره کل زندان‌ها با استفاده از ظرفیت این کانون فرهنگی، اجتماعی خدمات قابل توجهی به خانواده نیازمند زندانیان اعم از اعطای بسته های معیشتی و تحصیلی و فعالیت های فرهنگی، اجتماعی ارائه داده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha